سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عمده فروشی هدایای سفارشی تبلیغاتی

هدایایی برای چاپ لوگو شما!

هدایای تبلیغاتی اقلامی با نام های تجاری چاپ شده هستند که به صورت رایگان به مشتریان عرضه می شوند. هدایای تبلیغاتی  شامل:

1. هدایای شرکتی:

برای تبلیغ محصولات، شرکت ها هدایایی را در تاریخ های مشخصی به مشتریان عرضه می کنند که به آنان درک درستی از نام شرکت، محصولات و به روزرسانی های مربوط به تجارت ارائه دهند.

2. قدردانی از کارمندان:

شرکت به کارمندان فعال خود که دستاوردهای خوب داشته اند با عرضه هدایایی قدردانی می کند که میزان وفاداری آنان را افزایش دهد.. این معمولا در بخش منابع انسانی استفاده می شود.

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی خود را انتخاب کنید:

1) بر اساس تم

اگر شما نمی دانید که به چه مورد خاصی نیاز دارید، یک جستجوی موضوعی را برای یافتن محصولاتی که به استفاده از آن نیاز دارید انجام دهید. اگر شما به دنبال یک چیز خاص نیستید ...

2) بر اساس دسته بندی

معمولا، اگر شما محدودیت خاصی برای انتخاب محصول مورد نظر نداشته باشید، بر اساس دسته بندی انتخاب خود را انجام دهید به عنوان مثال، یک خودکار تبلیغاتی  در رده "نوشت افزار" خواهد بود. به طور مشابه، یک چراغ قوه چراغ قوه ضدآب در رده "چراغ قوه" قرار دارد. اگر شما دقیقا نوع اقلام مورد نظر خود را نمی دانید، نوار ابزار مربوط به دسته بندی را خالی بگذارید و یک یا چند کلمه کلیدی تایپ کنید.

3) بر اساس کلمه کلیدی

یک کلمه کلیدی می تواند هر یک از ویژگی های محصول را پوشش دهد. اگر به دنبال خرید خودکار هستید، "ballpoint" یک کلمه کلیدی مناسب خواهد بود. به طور مشابه، اگر شما به دنبال یک چراغ قوه ضد آب هستید، واژه "ضد آب" یک کلمه کلیدی است.

کسب و کار خود را با عرضه آیتم های تبلیغاتی افزایش دهید

استراتژی های زیادی وجود دارد که می توانید در بازار اتخاذ کنید و آن را به یکی از رایج ترین ارجاعات مردم تبدیل کنید. بعضی ها به شدت بر روی کمپین های بازاریابی سرمایه گذاری می کنند و برخی دیگر از مدل های شبکه های تجاری برای گسترش نام تجاری خود استفاده می کنند. یکی دیگر از مدل های موفق در تبلیغات نام تجاری، عرضه کالاها و هدایای تبلیغاتی است که اگر به درستی برنامه ریزی کنید کمتر با شکست مواجه می شود.

هدیه تبلیغاتی چیست؟

این یک مفهوم ساده است که از طریق آن برخی از آیتم های تبلیغاتی کوچک را به مشتریان یا کارکنان خود منتقل می کنید که ممکن است لوگوی شما یا شعار شرکت شما را روی خودش چاپ شده داشته باشد.

حتی اگر در آغاز یک رویکرد ساده به نظر برسد، یک اثر طولانی دارد. به عنوان مثال، اگر یک صفحه زیر موس با نام تجاری و شماره تماس شما روی میز افراد باشد اولین کاری که مشتری ممکن است انجام دهد این است که به هنگام نیاز به راحتی می تواند با شما ارتباط برقرار کند. بنابراین، با عرضه یک هدیه تبلیغاتی خوب، شما نه تنها آرم شرکت خود را روی محصولات قرار می دهید ، بلکه در ذهن کاربران به گونه ای نقش می بندید که هرگز شما را فراموش نخواهند کرد.

علاوه بر این، هدایای تبلیغاتی همچنین می تواند منافع قابل توجه دیگری را برای شما به ارمغان بیاورد. هنگامی که محصولی با کیفیت ارائه می دهید، هر چند ممکن است کم باشد اما کاربردی و تاثیرگذار است و می تواند باعث ایجاد یک باور قوی در ذهن مشتریان مشا در خصوص برند و کیفیت کار شما باشد. با این حال، هنگام انتخاب هدایای تبلیغاتی بسیار مراقب باشید، انتخاب کالای نامناسب می تواند شهرت شما را به خطر بیاندازد همچنین اگر کالای با کیفیت پایین ارائه دهید یک هدایت ناکارآمد برای مشتریان آینده خود خواهید داشت.

نه فقط برای مشتریان، بلکه همچنین برای کارکنان شما

شما هنگامیکه هدایای تبلیغاتی را به مشتریان آینده و بالقوه خود برای ارتقای نام تجاری خود عرضه می کنید، می تواند به لحاظ دیگری برای حفظ وفاداری مشتریان و کارکنان فعلی شما نیز کارآمد باشد. اکثر شرکت ها هدایای به عنوان یک هدیه تبلیغاتی فصلی یا سالانه به کارکنان خود ارائه می کنند. با این رویکرد که ممکن است شما آن را به عنوان جبران بخشی از زحمات کارکنان خود و قدردانی از وفاداری و سخت کوشی آنها در نظر بگیرید.

انتخاب یک هدیه تبلیغاتی امروزه با وجود هزاران سایت خرید آنلاین با امکان خرید عمده کاری دشوار نیست. یکی از بهترین گزینه ها برای بررسی فروشگاه های چین می باشند که محصولات را با قیمت پایین ارائه می دهند. شما می توانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و منتظر رسیدن کالاهای خود به محل خود باشید. شما همچنین باید یک برنامه ریزی مناسب برای چاپ لوگوی شرکت خود بر روی این هدایای تبلیغاتی داشته باشید به طوری که زیبا و باشکوه به نظر برسند.


» نظر

خودکارهای تبلیغاتی و نوشتافزارهای سفارشی

یکی از پرطرفدارترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین هدایای تبلیغاتی ، خودکار است! به طور متوسط بین 6-8 نفر می‌توانند از یک خودکار تبلیغاتی ، به مدت 1-3 سال استفاده کنند! این به این معنی است که خودکارتبلیغاتی سفارشی شما، بردنتان را بیش از 10 سال تبلیغ می‌کنند! اینهمه کار، در ازای هزینه‌ای اندک! حالا این خودکارهای تبلیغاتی را از کجا می‌توان تهیه کرد؟ همین جا، از (مجموعه پدیده جاوید)، تمام خودکارها، مدادها و دیگر نوشت‌افزارهای سفارشی ، با حداقل هزینه در اختیار شماست.

رستوران‌ها، املاک و مستغلات، شرکت‌های بیمه، شرکت‌های مالی، نمایندگی‌های خودرو و هزار کسب‌وکار کوچک دیگر که در آنها نیاز به نوشت‌افزار وجود دارد، بهترین مکان‌ها برای بازاریابی با خودکار تبلیغاتی هستند.

اگر واقعا می‌خواهید برند خود را در معرض دید بگذارید، خودکار تبلیغاتی خود را به پیشخدمت یک رستوران بدهید، و مطمئن باشید که صدها نفر در هر هفته، آن خودکار تبلیغاتی را می‌بینند! به خاطر داشته باشید که خودتان را فقط به خودکارهای تبلیغاتی سفارشی محدود نکنید، شما می‌توانید از هایلایترها، ماژیک‌ها و مدادهای سفارشی نیز به همین منظور استفاده کنید.

هرچه نوشت‌افزارتان کاربردی‌تر باشد، احتمال استفاده از آن نیز بیشتر می‌شود؛ و استفاده بیشتر از یک هدیه تبلیغاتی به معنی هرچه بیشتر در معرض دید قرار گرفتن لوگوی برند شماست. صاحب کالا با دیدن برند شما، آگاهانه یا ناخودآگاه همیشه شما را در ذهن خواهد داشت.

انتخاب یک خودکار تبلیغاتی خلاقانه

با خودکار تبلیغاتی سقارشی ، گزینه‌های زیادی برای خلاقیت دارید. شما هم می‌توانید یک طرح منحصر به فرد و یا گران‌تر را انتخاب کنید و یا یک کار معمولی را تبدیل به یک اثر هنری منحصر به فرد کنید! این یک شیوه منحصر به فرد و جالب برای تبلیغ کسب و کارتان است، زیرا خودکارهای تبلیغاتی خیلی دست به دست می‌شوند و یا خودکارها را سفارشی کنید، مانند خودکارهای تبلیغاتی با نور LED، خودکارهای چند رنگی سفارشی و یا از همه جالب‌تر، خودکار سوزنی که می توان با آی‌پد ، آی‌پاد ، گوشی‌های هوشمند یا تبلت ها نیز استفاده کرد.

از دیگر اقدامات خلاقانه برای سفارشی کردن خودکارهای تبلیغاتی ، می توان وصل کردن یک جاکلیدی به خودکار نام برد، به این ترتیب می‌تواند خودکارتبلیغاتی را به کیف ، دفترهای سیمی یا لباس آویزان کرد. اگر واقعا می‌خواهید برای بازاریابی خود خلاقیت به خرج دهید، سعی کنید خودکارهای تبلیغاتی را با ایده‌های نوآورانه و جالب‌توجه سفارشی کنید.

انتخاب بهترین خودکارهای تبلیغاتی از میان بهترین برندهای موجود

در اینجا می‌توانید خودکارهای تبلیغاتی را از میان بهترین برندها و تولیدکننده های خودکار انتخاب کنید! ما همچنین خودکارهایی از برندهای مختلف داریم که مختص صنعت تبلیغات طراحی شده‌اند، برای تبلیغات لوکس، نیاز به خودکارهای لوکس نیز داریم. این نوع خودکار تبلیغاتی هدیه‌ عالی برای قدردانی از کارکنان نیز هستند. حتی این امکان وجود دارد که نام کارمند خود را با لیزر بر روی خودکار تبلیغاتی حکاکی کنید تا کاملا سفارشی شوند.

در مورد خودکارهای برند نیز این امکان وجود دارد که علاوه بر حک‌کردن نام کارمندان بر روی خودکار، لوگوی شرکت‌تان را نیز بر روی قسمت دیگری از خودکار و یا به صورت رنگی در بالای خودکار چاپ کنید؛ به این ترتیب هم از کارمندتان قدردانی می‌کنید، هم برند خود را تبلیغ می‌کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد انواع خودکارها و برندها، به وب‌سایت ما سر بزنید.


» نظر