سفارش تبلیغ
صبا ویژن

25 حقیقت درباره هدایای تبلیغاتی

اگر شما مشغول به تجارت در زمینه هدایای تبلیغاتی هستید، می دانید که آنها می توانند چه تاثیرات مهمی در تلاش های بازاریابی یک شرکت ایجاد کنند. اما آیا این حقایق جالب در مورد محصولات تبلیغاتی را می دانید؟

هشت نفر از هر 10 مصرف کننده، مالک یک تا 10 هدیه تبلیغاتی هستند. پنجاه و سه درصد از این افراد حداقل یکبار در هفته از آیتم های تبلیغاتی دریافتی خود استفاده می کنند. شش نفر از هر 10 نفر، هدایای تبلیغاتی را تا دو سال نزد خود نگه می دارند. فقط یک نفر از هر پنج نفر، محصول تبلیغاتی غیرمطلوب خود را دور می اندازد.

قبل از دریافت یک هدیه تبلیغاتی، 55 درصد از مردم با تبلیغ کننده معامله ای انجام داده اند درصورتی که پس از دریافت یک محصول تبلیغاتی، 85 درصد از مردم با تبلیغ کننده تجارت کردند. با تقریبا شش هزار تاثیر، خودکار های تبلیغاتی بیشترین میزان تاثیر را در مقایسه با سایر محصولات تبلیغاتی ایجاد کرده اند. سی و یک درصد از مصرف کنندگان یک خودکار تبلیغاتی دارند.

با یک هزینه کم، خودکار هایی که روی آن بصورت سفارشی چاپ شده اند با کمترین هزینه بیشترین میزان تاثیرگذاری را در بین هدایای تبلیغاتی دارا می باشند. اولین محصولات شناخته شده تبلیغاتی، دکمه های یادبود، که در سال 1789 مورد استفاده قرار گرفت. پنجاه و سه درصد از مواقع، محصولات تبلیغاتی یک تصویر مطلوب از تبلیغات کننده را در ذهن مشتریان ایجاد می کنند.

چهل و هشت درصد از مصرف کنندگان تمایل به دریافت هدایای تبلیغاتی بیشتری دارند.

با هزینه کم در مدت طولانی تبلیغ کنید

 

مصرف کنندگان به طور متوسط 6 ماه از محصولات تبلیغاتی استفاده می کنند. 69 درصد از مصرف کنندگان، هدیه تبلیغاتی که مفید به نظر برسد را انتخاب می کنند. شصت و سه درصد از مصرف کنندگان، محصولات تبلیغاتی را که دیگر تمایل به حفظ آن ندارند، به فرد دیگری می دهند. هشتاد و نه درصد از مصرف کنندگان می توانند نام شرکت تبلیغ کننده یک هدیه تبلیغاتی را که در دو سال گذشته دریافت کرده اند، به یاد بیاورند. 90 درصد از مصرف کنندگان حداقل یک محصول تبلیغاتی در آشپزخانه خود دارند، 74 درصد حداقل یک محصول در محل کار خود و 55 درصد حداقل یک محصول در اتاق خواب خود دارند.

هفتاد و هفت درصد از مصرف کنندگان می گویند مفید بودن هدیه تبلیغاتی، یکی از دلایلی است که باعث می شود آن را حفظ کنند. محصولات بهداشتی و ایمنی، محصولات رایانه ای و لوازم التحریر به عنوان مفید ترین اقلام تبلیغاتی شناخته می شوند. پنج مشتری برتر هدایای تبلیغاتی افراد شاغل در حوزه های آموزش، امور مالی، غیرانتفاعی، بهداشت و درمان و ساخت و ساز هستند. اقلام پوشیدنی محبوب ترین کالای تبلیغاتی به حساب می آید که به دنبال آن نوشت افزار، کیف، تقویم و وسایل نوشیدنی قرار می گیرد. اولین نمایشگاه تبلیغاتی در سال 1914 برگزار شد که 32 شرکت کننده داشت.

زنان علاقه بیشتری به کیف، نوشت افزار و تقویم دارند، در حالی که مردان تمایل بیشتری دارند که پیراهن و کلاه داشته باشند. لباس های لوگودار در بین مردم بسیار پرطرفدار هستند، 15 درصد از مردم دارای یک آیتم لوگودار می باشند. لیوان های لوگودار به طور ویژه تبلیغات موثرتری نسبت به آگهی های رادیو و تلویزیون می باشند. 57 درصد از مردم توانستند تبلیغ کننده ای که به آنها لیوان مارک دار هدیه داده بود را به یاد بیاورند که این عدد در مورد تبلیغات رادیویی، 32 درصد و در خصوص آگهی های تلویزیونی 28 درصد می باشد. افزودن یک هدیه تبلیغاتی به تبلیغات رسانه ای، اثربخشی سایر رسانه ها را تا 44 درصد افزایش می دهد.

محصولات تبلیغاتی 500 درصد ارجاع بیشتر از طرف مشتریان راضی را در مقایسه با یک نامه درخواست تجدید نظر در اختیار دارند.

آیا شما مشتریانی دارید که درباره قدرت هدایای تبلیغاتی شک و تردید داشته باشند؟ این مقاله را با آنها به اشتراک بگذارید و آنها به این محصولات اعتقاد واقعی پیدا خواهند کرد!


» نظر

مزایای نصب پارتیشن اداری شیشه ای

 

پارتیشن های شیشه ای دفاتر اداری مزایای غیر قابل انکاری ارائه می کنند. بحث ها و سردرگمی های زیادی در مورد مزایا و معایب پارتیشن های شیشه ای اداری وجود دارد.

در حالی که بعضی از مدیران بر این باورند که با جدا کردن تیم خود برای کاهش اختلالات و حواس پرتی، می توانند به بالاترین راندمان دست یابند، بعضی دیگر احساس می کنند محیط پر جنب و جوش و تعاملی برای دستیابی به حداکثر بهره وری حیاتی است.صرفنظر از این موضوعات، پارتیشن اداری شیشه ای مزایای غیرقابل انکاری را ارائه می دهند.

 

 لیست مزایای نصب پارتیشن اداری شیشه ای

 

بهبود بهره وری

نصب پارتیشن های اداری شیشه ای در دکوراسیون اداری منجر به افزایش بهره وری در میان نیروی کار می شود. با توجه به این که ممکن است تحت نظارت دائمی قرار گیرند، کارکنان کار را به شیوه ای جدی تر انجام می دهند.

صرف نظر از کاهش تنبلی در دفتر کار، پارتیشن های اداری شیشه ای واضح، کارکنان را تشویق می کنند که به سطح بالاتری از بهره وری دست یابند.

نصب پارتیشن های شیشه ای نیز به کاهش آلودگی صوتی در دفترکار کمک می کند، زیرا آنها تا حدودی عایق صدا هستند که حواس پرتی را کاهش می دهد و بهره وری را بهبود می بخشد.

انعطاف پذیری

بزرگترین سود مالی برای نصب پارتیشن های اداری شیشه ای افزایش میزان انعطاف پذیری ارائه شده توسط آنها است.
در حالیکه جداسازی یک اتاق با دیوارهای سنتی، یک امر خسته کننده و گران قیمت است، بهتر و آسان تر است که پارتیشن های اداری شیشه ای را به کار ببرید و آنها را از یک مکان به مکان دیگر منتقل کنید، در صورتی که می خواهید یک فضا را در دکوراسیون داخلی دفتر خود اضافه کنید.

تخریب یک پارتیشن شیشه ای نه تنها آسان است، بلکه شما نیز هزینه های اضافی را بابت این کار متحمل نخواهید شد. در نتیجه، همیشه می توانید طراحی دکوراسیون اداری خود را متناسب با نیاز و شرایط به طور مرتب تغییر دهید.

تعمیر و نگهداری آسان

اگر چه ممکن است صحیح به نظر نرسد، پارتیشن اداری شیشه ای از لحاظ تمیز کردن و نگهداری نسبتا آسان هستند، زیرا شما همیشه می توانید از یک محلول تمیز کردن پنجره برای پاک کردن صفحات شیشه ای استفاده کنید.

اگر چه شما می توانید از همان روش برای پاک کردن پانل های شیشه ای پردازش شده استفاده کنید، استفاده از پارچه های میکروفیبر نیز توصیه می شود.

کارآمد

شما می توانید با نصب پارتیشن های اداری شیشه ای ، نیاز به روشنایی الکتریکی به ویژه در طول روز را کاهش دهید. کاهش وابستگی به روشنایی مصنوعی، اغلب باعث کاهش هزینه های کلی شرکت شما می شود، مقدار مصرف انرژی را کاهش می دهد و موجب صرفه جویی در هزینه های زیادی می شود.

صرف نظر از مزایای مالی آن، مصرف انرژی کم تاثیر مثبتی بر محیط زیست دارد. به همین ترتیب، پارتیشن های شیشه ای باعث کاهش ریزپردازنده شرکت و افزایش بهره وری انرژی می شود.

روشنایی بهبود یافته

هنگامی که حرف از محل کار به میان می آید، کمبود نور طبیعی یکی از بزرگترین مشکلات امروز است، به ویژه از آنجا که اغلب باعث کاهش کارایی در محیط کار و خستگی کارکنان می شود.

با این حال، می توانید سلامت و روحیه کارکنان خود را با تغییر  طراحی دکوراسیون داخلی و استفاده از نور طبیعی افزایش دهید. نصب پارتیشن های شیشه ای در دفاتر اداری یکی از بهترین راه ها برای ورود نور کافی خورشید است.

حریم خصوصی

بر خلاف باور عمومی، نصب یک پارتیشن اداری شیشه ای لزوما از بین برنده حریم خصوصی افراد نیست. وقتی که حرف از نصب پارتیشن های شیشه ای به میان می آید، بسیاری از مردم ناامید می شوند زیرا نمی خواهند امنیت خصوصی کارکنان را از بین ببرند.

برای پارتیشن های شیشه ای ، یک طرح مات، احساس داشتن حریم خصوصی مورد نیاز را ایجاد می کند. به طوریکه بدون هیچ گونه سوء استفاده از حریم شخصی شما، احساس داشتن حریم خصوصی در شما ایجاد می شود.

ارزش زیبایی شناسی

با افزایش رقابت جهانی، پیروزی برای جذب مشتریان جدید به طور فزاینده ای سخت شده است. به این ترتیب، کارآیی و قابل ارائه بودن برای یک شرکت ضروری است تا مشتریان جدید را تحت تأثیر قرار دهد.

بی تردید، پارتیشن اداری شیشه ای ظاهر زیبا داشته و زیبای شرکت ها را تضمین می کنند.
با انواع مختلفی از راهکار های موجود مانند سرامیک، پارتیشن های شیشه ای دفاتر اداری نیز ظاهری کاملا مدرن را ارائه می دهد که می تواند تقریبا در هر محل کار مکمل باشد.

دوام

به استثنای تنوع گزینه های پارتیشن شیشه ای، برای حصول اطمینان از تامین مقاومت در برابر سایش و استهلاک با در نظر گرفتن استفاده روزمره از دفتر، استاندارد صحیح ضخامت شیشه مورد نیاز است.

به همین ترتیب، پارتیشن های شیشه ای می تواند برای مدت زمان بسیار طولانی با مراقبت و نگهداری مناسب به کار خود ادامه دهند.

اگرچه شما ممکن است تصمیم گیری در خصوص انتخاب نوع شیشه ای که در محل کار خود باید نصب کنید دشوار است، زیرا در حال حاضر انواع مختلفی برای پارتیشن اداری وجود دارد.

احساس و نگاهی که می خواهید در دفتر خود ایجاد کنید و همچنین طراحی دکوراسیون اداری شما، برخی از عواملی هستند که تاثیرگذار می باشند.

با افزایش تعداد گزینه ها در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی ، پارتیشن اداری شیشه ای در حال تبدیل شدن به یک گزینه محبوبیت هستند.


» نظر