سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خودکارها و نوشت افزارها

اگر به دنبال خودکار تبلیغاتی و نوشت افزار سفارشی برای دفترکار، شرکت، رویدادها و نمایشگاه‌های تجاری خود هستید، ما طیف وسیعی از خودکارهای جوهری و نوشت افزارهای مختلف را برای نیازهای شما داریم. ما می توانیم همه نیازهای شما را از خودکار‌های پلاستیکی و یا خودکار‌های سفارشی فلزی گرفته تا کیت مداد و هایلایت را به شما عرضه کنیم. ما سبک، رنگ و طراحی را متناسب با بودجه شما ارائه می‌دهیم بنابراین سفارش شما مطمئنا منحصر به فرد و خاص خواهد بود! شما مطمئنا طراحی مورد نظر برای خودکار را برای کسب و کار کوچک یا بزرگ خود در فروشگاه هدایای تبلیغاتی آنلاین پدیده جاوید پیدا خواهید کرد. محصولات ما به گونه‌ای ساخته شده‌اند تا شرکت و یا سازمان شما را توسعه دهند و شما را در معرض دید افرادی که به دنبال جلب توجه آنها هستید قرار می‌دهند.

محصولات ما در سبک‌های مختلفی عرضه می‌شوند و می‌توانید از آنها به عنوان هدیه در نمایشگاه‌ها، رویدادها و یا کسب و کارهای تبلیغاتی خود استفاده کنید. اضافه کردن لوگوی شرکت شما بر روی آنها مانند یک تبلیغات پویا عمل می‌کند، تبلیغاتی که به طور مداوم در معرض دید قرار دارند. با ارائه یک ابزار عملی که مشتریان فعلی و آینده شما هر روز از آن استفاده می‌کنند، خودکار‌های تبلیغاتی و سایر نوشت افزارها یکی از موثرترین ابزارها برای بهبود تصویر کسب و کار شما هستند. شما به دنبال یک خودکار هستید که متناسب با نیازهای کسب و کارتان باشد و فروشگاه ما طیف وسیعی از خودکارهای با کیفیت و دیگر نوشت افزارها را برای نشان دادن سبک و طراحی شما ارائه می‌دهد.

اگر شما در حال تلاش برای ارتقای تصویر یک شرکت یا سازمان با بودجه محدود هستید، این احتمالا بهترین راه برای تبلیغ نام تجاری شما در جامعه است. هنگامی که شما هدایای تبلیغاتی نفیس مرتبط با کسب و کار یا اطلاعات مربوط به رویدادهای تجاری خود را به مشتریان یا شرکت کنندگان عرضه می‌کنید، به آنها یک ابزار فیزیکی ارائه می‌دهید تا توسط آن کسب و کار یا سازمان شما را به یاد بیاورند. این موارد به طور بالقوه می‌تواند توجه مشتریان شما را به خدمات شرکت شما که تجربه فوق العاده‌ای از آن داشته‌اند جلب کنید که به آنها این امکان را می‌دهد حتی خدمات شما را به دیگران توصیه کنند. خودکارها و نوشت افزارهای سفارشی لوگودار به طور ثابت یادآور کسب و کار شما هستند. این ابزارهای مارک دار اغلب بین افراد و کسب و کارهای مختلف دست به دست می‌شوند و یک مسیر طولانی برای افزایش آگاهی از نام تجاری شما را طی می‌کنند؛ و بهترین بخش در مورد این روش این است که شما می‌توانید اطلاعات زیادی را بدون اینکه حتی یک کلمه صحبت کنید، انتقال دهید.

اگر شما یک سازمان هستید که می‌خواهید هویت شرکت خود را گسترش دهید و یا یک کسب و کار جدید ایجاد کنید، خودکارهای جوهری و نوشت افزارهای ساده یک روش موثر و کم هزینه تبلیغاتی هستند. هدایای تبلیغاتی ارزان یک راه قابل اعتماد و کم هزینه برای جلب توجه افرادی هستند که ممکن است پیام شما را به سادگی نادیده بگیرند. قرار دادن لوگوی سفارشی شرکت شما بر روی محصولات تبلیغاتی، جایگزین مناسبی برای صرف هزینه در تبلیغاتی است و شما را در معرض دید عموم قرار می‌دهند!


» نظر

نوشتن نام برند بر روی خودکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی اگرچه توسط بسیاری از شرکت‌ها برای سال‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، آنها یکی از موفق‌ترین ابزارهای بازاریابی هستند که یک کسب‌ و کار می‌تواند از این هدایای تبلیغاتی بهره ببرد. خودکارهای تبلیغاتی عالی هستند، و تا پایان زمان کارکرد عالی خواهند ماند ، چون همه با خودکارها می نویسند و تنها چیزی هستند که مردم تا زمان خالی شدن از آنها استفاده می‌کنند.

شما اغلب خودکار تبلیغاتی را در فروشگاه‌ها و یا بر روی میز متخصصان کسب‌وکار می‌بینید. این خودکارها توسط مشتریان یا مراجعه کنندگان برای امضاء چک یا رسیدها استفاده می‌شوند و با آنها مدارک مورد نیاز را پر می‌کنند. اگر مقدار زیادی از خودکارهای تبلیغاتی موجود دارید، می‌توانید به مشتریان فعلی و یا افراد هدف خود اجازه دهید تا این خودکارها را با خود به خانه ببرند و بدین ترتیب میزان دیده شدن لوگوی برند و یا نام کسب‌وکار شما را افزایش دهند.
هدف اصلی استفاده از خودکار تبلیغاتی افزایش میزان گسترش برند برای بدست آوردن مشتریان احتمالی است. با خودکار تبلیغاتی‌تان، مشتریان شما قادر خواهند بود زمانی که به محصولات و یا خدمات شما نیاز دارند، شما را پیدا کنند. با خودکار تبلیغاتی، شما می‌توانید از شکل موثر دیگری از تبلیغات استفاده کنید و این همان تبلیغات دهان به دهان است، زمانی که یکی از دوستان یا اعضای خانواده سوالاتی را در مورد خودکاری که از آن استفاده می کنند بپرسند؛ این باعث گسترش بیشتر برند شما خواهد شد.

زمانی که مشتریان از خودکار تبلیغاتی شما در مقابل دوستان و خانواده استفاده می‌کنند، آنها در حال باز کردن پنجره‌ای برای صحبت درباره شرکت شما هستند. به طور معمول، زمانی که یک فرد نیاز به خدمات دارد، اغلب از دوستان و خانواده خود برای راهنمایی، درخواست کمک می‌کند و این جایی است که خودکار برند شما وارد می‌شود. علاوه بر در معرض دید قرار گرفتن کسب و کار شما توسط خودکار تبلیغاتی، شما هم باید مطمئن شوید که با بهترین خدمات مشتری ارائه‌شده توسط هر کسب‌وکاری، آنها را تامین می‌کنید.

خودکار تبلیغاتی به شما کمک خواهد کرد تا با آن کسب‌وکار خود را تبلیغ کنید. آنها مقرون‌به‌صرفه و مفید هستند. هیچ توجیهی برای قرار ندادن آنها در یک سفارش با دیگر اقلام تبلیغاتی وجود ندارد. برای تبلیغات کسب و کار و برند خود می توانید تنها از خودکار تبلیغاتی استفاده کنید. این آیتم‌های تبلیغاتی مقرون به صرفه و دارای عمر نسبتا بالایی هستند و در هر جایی می توان این هدایای تبلیغاتی ارزان را پیدا کرد. با پیشرفت تکنولوژی و رواج وسایل الکترونیکی باز هم هنوز از خودکار استفاده می شود.  


» نظر

جلب توجه افراد با خودکار تبلیغاتی

خودکار می تواند توجه همه را به کسب و کار شما جلب کند

خودکارها یک مورد استاندارد هستند که ما هر روز در بسیاری از جنبه‌های زندگی خود از آنها استفاده می‌کنیم. مهم نیست که لوگوی شما چه شکلی دارد وقتی شما آن را روی یک خودکار قرار دهید که به رنگ آبی یا سیاه باشد، اگر لوگوی شما بصورت جذاب روی آن چاپ نشده باشد حتی آن‌هایی که دست به دست می‌شوند و مورد استفاده مردم قرار می گیرند هم، لوگوی شما توجه آنها را جلب نمی‌کند.
از نوعی خودکار تبلیغاتی استفاده کنید که دارای شکلی متفاوت است. زمانی که یک قلم کج را بردارید، چشم شما مجبور به نگاه کردن به این است که چرا این خودکار متفاوت از بقیه می باشد و این زمانی است که شما خواهید دید که یک لوگو روی خودکار است. یک خودکار استاندارد که یک لوگوی نامفهوم روی آن چاپ شده است به احتمال زیاد باعث جلب توجه افراد قرار نخواهد گرفت.

اگر می خواهید مورد توجه قرار بگیرید لوگوی خود را با رنگ و فونت مناسب بر روی خودکاری متفاوت قرار دهید تا نتیجه بهتری دریافت کنید. واقعا چیزهای متفاوتی وجود دارند که شما می‌توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که دیگران متوجه خودکار شما و لوگوی روی آن خودکار شوند. طراحی خودکار به شما این امکان را می‌دهد که برای متفاوت بودن، خلاق باشید چون این یک هدایای تبلیغاتی است که معرف کسب و کار و خدمات شرکت شما می باشد.

حالا باید با خودتان فکر کنید که چه چیزی باعث جلب توجه شما به یک خودکار می‌شود؟


خوب، چند دلیل مختلف وجود دارد که افراد به خودکاری نگاه کنند که با آن در حال نوشتن هستند و یکی از آن دلایل زمانی است که درست کار نمی‌کند، بنابراین نیازی نیست که بگوییم این چیزی نیست که شما بخواهید برای آن تلاش کنید. هر چه باشد، شما نمی‌خواهید یک نفر فکر کند که یک خودکار بدرد نخور در دست دارد و سپس به پایین نگاه کند و لوگوی کسب‌وکار شما را ببیند. این قطعا نمایشی از کسب‌وکار شما نیست که به دنبال آن هستید.

در طرف دیگر، اگر یک خودکار به خوبی بنویسد، مورد توجه بیشتر مردم قرار خواهد گرفت و اگر ظاهر خوبی هم داشته باشد حتی ممکن است بخواهند با آن عکس بگیرند. بنابراین یک خودکاری که روان می نویسد، راه خوبی برای جلب توجه یک فرد است. رنگ همچنین راه خوبی است که توجه مخاطب هدف شما به خودکار و همچنین نام برند و کسب وکارتان جلب شود. شما ممکن است بخواهید خودکارهای تبلیغاتی خود را با رنگ های جالب تری طراحی کنید، سپس فقط یک رنگ آبی یا سیاه استاندارد انتخاب کنید. انتخاب رنگ‌های بدنه جالب، بیشتر به جلب توجه لوگوی کسب‌وکار شما کمک خواهد کرد.

همچنین می‌توانید یک خودکاری را انتخاب کنید که منحصر به فرد بوده و شاید کمی ضخیم‌تر یا طولانی‌تر از خودکارهای پلاستیکی استاندارد باشد. اگر به هر صورت متفاوت باشد و یا به نظر متفاوت برسد، احتمالا به شما کمک می‌کند که کمی توجه دیگران را به لوگوی خود جلب کنید. البته، در اغلب سناریوهای تجاری بهتر است که همیشه یک جوهر آبی یا سیاه را انتخاب کنید اما جوهر رنگی معمولا توجه شما را بیشتر جلب می‌کند اما این کار زمانی بهتر خواهد بود که مخاطب هدف شما کودکان و نوجوانان باشند و بخواهند چیزی را با جوهر نارنجی یا صورتی بنویسند.
انتخاب خودکار مناسب می‌تواند تمام تفاوت را در کمک به جلب توجه به نام و لوگو شما ایجاد کند. در نهایت، انتخاب درست به شما کمک خواهد کرد تا کسب‌وکار خود را در بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارید و نیازی نیست که یک متخصص باشید تا یک خودکار مناسب را انتخاب کنید تا به لوگوی شما توجه کنند.


» نظر

ایجاد یک برند بهتر

هدایای تبلیغاتی شرکتی کالاهای بازاریابی هستند که با لوگو و یا پیامی به مشتریان فعلی و یا احتمالی هدیه داده می شوند. در برخی موارد این هدایا وسیله‌ای برای نشان دادن قدردانی از مشتریان با ارزش، برای انجام کسب‌وکار با شما هستند. هدیه دادن به مشتری می تواند خیلی بیشتر مورد توجه قرار بگیرد، حتی اگر کسب و کار ما یک محصول پیشرفته و جالب را برای فروش ارائه دهد، تأثیر هدیه تبلیغاتی بهتر و ماندگارتر است.
ایجاد یک برند یک بخش ضروری از کسب‌وکار می باشد و شما می توانید آیتم های تبلیغاتی را برای معرفی برند خود به کار ببرید در حالی که در طول روز برای مشتریان خود نیز از آنها استفاده می کنید این کار باعث گسترش بیشتر برند خواهد شد. اگر بازاریابی با صداقت، بخش مهمی از معرفی کسب‌وکار شما باشد، راه‌هایی وجود دارد که شما می‌توانید استراتژی‌های برندینگ را توسعه دهید که بر ارزش‌های اصلی شرکت شما تمرکز دارند. در اینجا سه استراتژی را برای شما مطرح خواهیم کرد.

1 - ایجاد نام تجاری از طریق خدمات عالی به مشتری

یک جنبه مهم از نام تجاری برای کسب‌وکار باید بر روی تجربه مشتری از اولین بار حضور در شرکت شما باشد که در واقع مربوط به استفاده از محصول یا خدمات شما است. خدمات با قیمت پایین، این یک سیاست بازگشت آسان است که وفاداری مشتری را به خدمات موثر شما اضافه می‌کند. ایجاد برند نیازمند این است که از مشتریان در مورد بازخورد کارمندان با آنها، مواردی که باعث نا رضایتی مشتری شده، نیازها و خواسته‌های مشتری برای بهتر شدن کسب و کارتان سوال کنید. توانمندی‌های بالقوه شرکت را برای خدمات بهتر به مشتریان فعلی خود برای بهتر کردن شرایط بررسی کنید. همیشه این تعهد را به خود داشته باشید که بهترین کالاها و یا خدمات را به مشتریان ارائه دهید.

2 - ایجاد نام تجاری منظم

نام تجاری شما چه بصورت آنلاین و چه آفلاین براساس استفاده شما از لوگو، بنرها، چاپ آگهی، بسته‌بندی مناسب، کارت ویزیت با طرح و متن خوب، تبلیغات،هدایای تبلیغاتی ارزان و ابزارهای بازاریابی مستقیم ساخته شده‌اند. این بهانه را رها کنید که نمی‌توانید با استفاده از تمام این تکنیک ها کسب‌وکار خود را به بازار عرضه کنید. داشتن یک لوگوی مرتبط و متفاوت که به راحتی بتواند دقیقا کسب و کار شما را نمایش دهد، یک کلید برای پیشرفت برند شما است. قول و شخصیت برند تنها در صورتی مؤثر است که مشتریان شما بتوانند به طور ذهنی لوگو را به کسب‌وکار شما متصل کنند. پس اگر لوگوی شما این توانایی را ندارد، یک لوگوی جدید طراحی کنید و سپس آن را روی همه چیز، و هر چیزی قرار دهید.

3 - ایجاد نام تجاری از طریق روابط با مشتری

با تنها به فکر فروش بیشتر بودن مشتریان وفادار بدست نخواهید آورد. ما مشتریانی داریم که سال های زیادی است که اقلام تبلیغاتی را از ما می‌خرند، البته به خاطر روابطی که با آنها ایجاد می‌کنیم. قطعا خدمات مشتری، قیمت‌گذاری، و غیره مهم هستند اما اگر رابطه خوب نباشد، رقیب شما می‌تواند با قیمت‌گذاری و خدمات مشابه مشتریان شما را بدست آورد. از طریق ایجاد روابط دوستانه با مشتریان خود، روابطی عمیق ایجاد خواهید کرد که آن‌ها را در آینده وادار به بازگشت به کسب‌وکار شما می‌کند. وفاداری مشتری و توصیه‌های کلامی از جانب مشتریان برای بهتر شدن خدمات یا محصول و نحوه برخورد آنها با شما و تیم شما، توسط رابطه‌ای که ایجاد کرده‌اید، صورت می‌گیرد. سود بلندمدت بخاطر داشتن مشتریان وفادار قطعا از هر موفقیت کسب‌وکار دیگری بیشتر است.
به یاد داشته باشید که نام تجاری و بازاریابی کسب‌وکار شما آسان نیست. این کار را نمی توان به آسانی انجام داد و رها کرد، شما باید بطور مرتب وقت صرف ساخت یک برند بهتر کنید. در اصل، این مساله به تجربه مشتری مربوط می‌شود. زمانی که کسب‌وکار شما با ارزش‌ها و اهداف اصلی برند شما سر و کار دارد، به طور مداوم و با شیوه‌های کسب‌وکار صادقانه، شما خواهید دانست که موفق شده‌اید برند خود را بسازید. اما این را بدانید که هرگز نمی‌توانید کار بر روی ساخت یک برند بهتر را متوقف کنید.
پدیده جاوید آماده ارائه هدایای تبلیغاتی نفیس دلخواه شما با طرح و لوگوی دلخواه 


» نظر