سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه سرمایه خود را با هدایای تبلیغاتی افزایش دهید؟

اگر در بازاریابی یک کسب و کار جدید هستید و یا کسب و کار خود را شروع کرده‌اید، سرمایه‌گذاری در هدایای تبلیغاتی ممکن است یک ماجراجویی غیر ضروری و پر هزینه به نظر برسد. 

ممکن است برای شما یک سورپرایز باشد، اما استفاده از هدایای تبلیغاتی خاص موثرترین راه برای ایجاد و شکل دادن به برند شما است. این بهترین راه برای افزایش آگاهی و تعامل مشتریان احتمالی شما است. این نکات اساسی را دنبال کنید تا بیش‌ترین میزان سود را از هدایای تبلیغاتی به دست آورید.

ببینید که مخاطب هدف شما چه کسی است

یک تحقیق کامل از بازار انجام دهید و بفهمید که مشتریان احتمالی شما چه کسانی هستند. اگر این کار را انجام دهید، وقتی تصمیم بگیرید که دقیقا چه نوع هدیه تبلیغاتی را انتخاب کنید، کمک بزرگی خواهد بود، چون شما باید چیزی را پیدا کنید که برای مخاطب هدف شما نه تنها جالب باشد، بلکه مفید نیز باشد. تحقیقات خوب و مفصل، اطلاعات ارزشمندی در زمینه تهیه یک خرید هوشمند به شما خواهند داد.

راهی برای رسیدن به مخاطب هدف خود پیدا کنید

بسیار خوب، پس معلوم شد که مشتریان احتمالی شما چه کسانی هستند. حالا چه کار می‌کنید؟ تا جایی که می‌توانید سعی کنید بفهمید که کدام یک از هدایای تبلیغاتی بهترین راه برای رسیدن به مخاطب هدف شماست. اگر راه درست را پیدا کنید، تاثیر زیادی بر روی آنها می‌گذارد. 

مکان و نحوه توزیع محصول شما فوق‌العاده مهم هستند. پیدا کردن یک راه برای گرفتن تبلیغ شما در دستان مشتریان، می‌تواند به سادگی برگزاری یک رویداد یا شرکت در نمایشگاه باشد.

هدایای تبلیغاتی خود را به دقت انتخاب کنید

اگر یک هدیه تبلیغاتی خوب، سرگرم‌کننده، به یاد ماندنی و مفید داشته باشید، نادیده گرفتن آن غیر ممکن خواهد بود. دقت کنید که اطلاعات تماس و آدرس وب سایت بر روی هدایای تبلیغاتی قابل مشاهده باشند، چون این محصول تا زمانی که کارکرد داشته باشد شرکت شما را تبلیغ می‌کند. 

به مشتری چیزی بدهید که نه تنها کارکرد روزانه داشته باشد، بلکه دارای دوام بالایی هم باشد. اگر این یک هدیه کوچک است، اما به طور مرتب استفاده می‌شود و به نوعی نماینده کسب و کار شما خواهد بود.

یک شرکت که از آیتم تبلیغاتی کم دوام استفاده می‌کند به زودی از یادها خواهد رفت، اما چیزی ارزشمند و مفید از قبیل فلش مموری تبلیغاتی که برند و اطلاعات شرکت بر روی آن چاپ شده باشد، انتخاب بزرگی برای هر کسی خواهد بود.

این آیتم تبلیغاتی مصرف هر روزه داشته و به مدت خیلی طولانی دوام خواهد آورد، در این مدت بجز فردی که این هدیه را دریافت کرده اطرافیان آن شخص هم با برند شما آشنا خواهند شد.  

اگر لوگو و برند شرکت بر روی هدایای تبلیغاتی شما به طور واضح چاپ شوند، آنها تا زمانی که مورد استفاده قرار می‌گیرند برای برند شما تبلیغ خواهند کرد. علاوه بر این، اگر این پتانسیل را داشته باشد که به شخص دیگری هم واگذار شود تعداد بیشتری از مردم با شرکت شما آشنا خواهند شد، این یک حرکت بازاریابی است که هیچ رسانه دیگری نمی‌تواند با آن تطبیق داشته باشد. 

به یاد داشته باشید از هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت و بی کیفیت در کمپین بازاریابی خود استفاده نکنید، این کار تاثیر معکوس بر روی افراد خواهد گذاشت.  


» نظر