سفارش تبلیغ
صبا ویژن

4 نکته مهم برای خرید محصولات تبلیغاتی سفارشی

استفاده از محصولات تبلیغاتی سفارشی با محبوبیت بالایی به رشد خود ادامه می‌دهد. در واقع، هدایای تبلیغاتی مختلفی در همه جا وجود دارند. محصولات تبلیغاتی برای هر کمپین بازاریابی مثل کارت‌های کسب و کار شده‌اند. خبر خوب این است که محصولاتی که لوگو و نام برند بر روی آنها چاپ شده به عنوان ابزار تبلیغاتی عمل می‌کنند. اما این به شرطی است که این محصولات تبلیغاتی را به درستی انتخاب کنید. به عبارت ساده، داشتن لوگو و یا نام کسب و کار بر روی یک خودکار برچسب دار، لیوان، توپ، تی‌شرت و یا حتی در یک ابزار فنی، اگر به درستی مورد استفاده قرار نگیرد، شگفتی نخواهد کرد. اگر می‌خواهید هدایای تبلیغاتی سفارشی را بخرید، 4 نکته زیر به شما کمک خواهد کرد تا محصول مناسب را انتخاب کنید.


 1. انتخاب محصول تبلیغاتی که به طور مرتب مورد استفاده قرار خواهد گرفت


یکی از اسرار برای به حداکثر رساندن بازده از محصولات تبلیغاتی سفارشی، استفاده کردن مخاطبین از آنها به طور منظم است. این کار تضمین می‌کند که گیرنده در هر زمان با محصول تماس پیدا می‌کند. افرادی که تعامل یا کار با گیرنده دارند، به طور مداوم در معرض لوگو یا نام تجاری شما قرار می‌گیرند و ممکن است در نهایت به مشتریان شما تبدیل شوند، اگر آنها به اندازه کافی برند شما را ببینند. برای رسیدن به این هدف، باید یک محصول تبلیغاتی جذاب ، از مواد بادوام را انتخاب کنید. محصول نه تنها باید جذاب باشد بلکه باید دوام زیادی هم داشته باشد.


 2. مخاطبان هدف را در نظر بگیرید


جدا از فاکتورهای معمول از قبیل سن، جنسیت و وضعیت اجتماعی؛ شما باید تصمیم بگیرید که آیا یک محصول تبلیغاتی خاص برای یک مشتری فعلی و یا یک مشتری احتمالی در نظر گرفته شده است. دادن هدایا برای هدف قرار دادن یک مشتری موجود باید به طور متفاوت از هدایا و سایر وسایل تبلیغاتی که مشتریان بالقوه را هدف قرار می‌دهند، مورد توجه قرار گیرد. به بیان ساده، به این دلیل است که باید به گروهی گفته شود که چرا باید از محصول استفاده کنند در حالی که گروه دیگر باید منافع استفاده از محصولات شما را بداند. همچنین ممکن است مفید باشد که محصولات تبلیغاتی خاصی داشته باشید، به خصوص اگر بخش بازار شما محلی باشد.


 3. موارد باید منحصر به فرد باشند


این یک چالش است که شما باید با آن روبرو شوید، به خصوص در تصمیم‌گیری برای استفاده از آن برای مخاطب. قاعده کلی استفاده از هدایای تبلیغاتی نفیس و کاربردی به هنگام هدف قرار دادن مشتریان جدید است، اما محصولات تبلیغاتی که بر عملکرد و کیفیت تاکید دارند در هنگام برخورد با مشتریان موجود مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر دو گزینه به نفع شما عمل خواهند کرد و بهتر است بدانید کدام گزینه را در یک سناریوی مشخص انتخاب کنید.


 4. استفاده از محصولات تبلیغاتی متنوع


شما باید انواع مختلف محصولات تبلیغاتی را در اختیار داشته باشید تا به افراد مختلف هدیه دهید. هیچ‌کس را مستثنی نکنید و حتما یک روش تبلیغاتی نباید مکمل دیگری باشد. نتیجه نهایی یک ترکیب قوی از محصولات تبلیغاتی مناسب در اختیار شما خواهد بود که از آن می‌توانید به عنوان شناسایی برند استفاده کنید.


استفاده موثر از محصولات سفارشی ارتباط نزدیکی با انتخاب درست در طول فرآیند خرید دارد. شما باید عواملی مانند استفاده، طول عمر و منحصر به فرد بودن را برای محصول تبلیغاتی در نظر بگیرید. زمانی که این کار درست انجام شود، شما به فروش بیشتر در کسب و کار خود، افزایش آگاهی از برند و نیز ماندن در صدر صنعت خود خواهید رسید. اما همانند دیگر روش‌های تبلیغاتی، هدایای تبلیغاتی نباید به تنهایی مورد استفاده قرار گیرند بلکه در ترکیب با دیگر روش‌های بازاریابی استفاده شوند تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.



» نظر