سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمونههایی از هدایای تبلیغاتی شب یلدا

نمونه‌هایی از هدایای تبلیغاتی شب یلدا

 تهیه هدایای تبلیغاتی برای مناسبت‌های خاص نظیر اعیاد ملی و مذهبی، سالگرد تاسیس شرکت‌ها و... یکی از راه‌های پیشبرد اهداف بازاریابی کسب‌وکارها محسوب می‌شود. شب یلدا یکی از زیباترین و بااهمیت‌ترین جشن‌های ایرانیان است که می‌توانید آن را با تقدیم هدایای تبلیغاتی شب یلدا به مخاطبان و کارکنان کسب‌وکارتان خاطره‌انگیزتر کنید.

کالاهای متنوعی از خودکار تبلیغاتی گرفته تا انواع خوراکی‌ها را می‌توانید برای هدیه تبلیغاتی شب یلدا انتخاب کنید. کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید و این هدایا را با کیفیت مناسب و بسته‌بندی خاص تهیه کنید. در این مقاله با نمونه‌هایی از هدایای تبلیغاتی شب یلدا آشنا می‌شویم.

خوراکی‌های خوشمزه

در شب یلدا اعضای خانواده و اقوام دور هم جمع می‌شوند و با شعرخوانی، داستان‌خوانی، تفال به دیوان حافظ، خوردن آجیل، شیرینی، انار، هندوانه و میوه‌های زمستانی لحظات خوشی را رقم می‌زنند. یلدا فرصت مناسبی است تا شما به عنوان صاحب کسب‌وکار با هدایایی خاص و متناسب با یلدا برند خود را در ذهن مخاطبان تثبیت کنید.

خوراکی‌های خوشمزه یلدا با بسته‌بندی‌هایی که تم یلدا دارند و نام برند شما روی آن چاپ شده است تاثیرگذاری زیادی بر کارکنان و مخاطبان شما خواهد داشت.

آجیل مخصوص یلدا که شامل پسته، بادام، فندق، گردو، نخودچی، کشمش، انجیر، توت خشک، برگه زردآلو و باسلوق است را در بسته‌بندی‌هایی با طرح یلدا یا اشعار حافظ آماده کنید و به مخاطبان خود هدیه دهید.

شکلات یکی دیگر از خوراکی‌های پرطرفدار و محبوب است که همیشه مورد استقبال قرار می‌گیرد. می‌توانید شکلات‌هایی با طرح انار یا دانه برف و... سفارش دهید و آنها را با نام برند خود سفارشی‌سازی کنید تا مخاطبان با دیدن آنها برند شما را به خاطر بیاورند. چاپ شعرهایی با موضوع یلدا بر بسته‌بندی شکلات نیز تاثیرگذاری هدایای تبلیغاتی شب یلدا را دوچندان خواهد کرد.

کوکی یکی دیگر از خوراکی‌های خوشمزه‌ای است که در اشکال مختلف آماده می‌شود. با توجه به بودجه خود بسته‌ای از آن را با طرح‌های انار، دانه برف، هندوانه و یا کوکی تزیین‌شده با مغز آجیل را تهیه کنید و نام برندتان را روی بسته‌بندی چاپ کنید تا نام برندتان در ذهن مخاطبان تثبیت شود.

میوه خشک نیز یکی از خوراکی‌های ویژه شب یلدا است که در بسته‌بندی خاص و به شکل میوه‌های شب یلدا مثل انار هدیه‌ای محبوب برای مخاطبان خواهد بود. نام و لوگوی برند خود را روی بسته‌بندی چاپ کنید تا مخاطبان هیچ‌گاه شما را فراموش نکنند.

کتاب نفیس

کتاب‌های نفیس مانند دیوان اشعار شاعران بزرگی نظیر حافظ، سعدی، خیام و فردوسی هدیه‌ای ارزشمند برای مخاطبان هنردوست شما خواهد بود. دیوان حافظ با جلد چرم و صفحات معطر منقش به تذهیب‌کاری در قابی نفیس به همراه یک خودکار یا ساعت رومیزی را انتخاب کنید و آن را با نام برند خود سفارشی‌سازی کنید. مخاطبان فرهیخته شما این هدیه فاخر را در شب یلدا به دست می‌گیرند و تفالی بر دیوان خواجه می‌زنند. برند شما در مهمانی شب یلدای مخاطبان حضور دارد و نام شما را به آنها یادآوری می‌کند.

صنایع دستی

شب یلدا یادآور فرهنگ و سنت اصیل ایرانی است. اگر بودجه قابل توجهی برای هدایای تبلیغاتی در نظر گرفته‌اید محصولات صنایع دستی را فراموش نکنید. بشقاب‌های میناکاری شده در اندازه‌های مختلف، گلدان میناکاری‌شده، قندان و شکلات‌خوری و تابلوهای میناکاری یا منبت‌کاری‌شده را تهیه کنید و نام برندتان را روی آنها حک کنید و این هدیه‌های به‌یادماندنی را در اختیار مخاطبان خاص خود قرار دهید.

همچنین می‌توانید از محصولات چرمی تبلیغاتی نیز نظیر کیف پول، جاکلیدی و ست‌های هدایای تبلیغاتی استفاده کنید و نظر مخاطبان سخت‌گیر خود را جلب کنید.

هر هدیه‌ای که برای شب یلدا انتخاب کردید کیفیت و خلاقیت را در نظر داشته باشید تا بتوانید بیشترین تاثیرگذاری را بر کارکنان و مخاطبان خود بگذارید. برای الهام‌بخشیدن به مخاطبان قرار دادن فال حافظ در کنار هدیه شب یلدا را فراموش نکنید! 


» نظر

هدایای تبلیغاتی محبوب در صنعت هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی محبوب در صنعت هدیه تبلیغاتی

بازاریابان باید از آخرین تغییرات و تحولات صنعت هدایای تبلیغاتی آگاه باشند و بدانند در داخل و خارج از کشور چه محصولاتی به عنوان هدایای تبلیغاتی انتخاب می‌شوند و کدام یک از هدایای تبلیغاتی محبوب، نتایج بهتری در دستیابی به اهداف بازاریابی کسب‌وکارها به همراه دارند.

مهم نیست که چه میزان بودجه برای اهداف بازاریابی کسب‌وکار خود در نظر گرفته‌اید، مهم این است از میزان هزینه درنظرگرفته‌شده بیشترین سود را به دست بیاورید. حتی با هزینه کم ولی با استراتژی بازاریابی مناسب می‌توان مشتریان زیادی را جذب کرد.

باید انتظارات مشتریان از هدایای تبلیغاتی را شناخت. آیا مشتریان بیشتر به هدایای تبلیغاتی کاربردی علاقه دارند یا تحت تاثیر زیبایی و خلاقانه بودن هدایا قرار می‌گیرند؟ نکته دیگری که باید مورد توجه قرار بگیرد سازگاری هدایای تبلیغاتی با محیط زیست است. ممکن است در غیر این صورت به نام تجاری شما لطمه وارد شود.

از شرکت در نمایشگاه‌های تجاری غافل نشوید

وقتی صحبت از بازاریابی چهره به چهره می‌شود تعداد کمی از رویدادها می‌توانند با پتانسیل نرخ بازگشت سرمایه (ROI) یک نمایشگاه تجاری رقابت کنند. یک نمایشگاه تجاری باکیفیت با داشتن استراتژی‌های مناسب بازاریابی و برنامه‌ریزی دقیق می‌تواند نام تجاری شما را در مقابل مخاطب مشخصی قرار دهد که در جست‌وجوی محصول یا خدماتی دقیقا مانند محصول یا خدمات شماست.

با حضور در نمایشگاه‌های تجاری به منافع زیادی نظیر گسترش نام تجاری، تحلیل شبکه فروش، توسعه مذاکرات فروش و افزایش فروش و سود بیشتر دست پیدا می‌کنید.

هدایای تبلیغاتی محبوب در سال 2019

لیوان قهوه قابل بازیافت: با توجه به اینکه فروشگاه‌ها و بعضی کافه‌ها برای سرو قهوه از لیوان یک‌بارمصرف استفاده می‌کنند کسب‌وکار شما می‌تواند با سرمایه‌گذاری روی لیوان‌های قهوه قابل بازیافت با چاپ لوگو و نام تجاری خود ارتباط مثبت و موثری را با مخاطبان خود برقرار کند.

یکی از مهم‌ترین مزایای لیوان قهوه قابل بازیافت قیمت مناسب آن است. بنابراین با میزان بودجه مناسب می‌توان تعداد زیادی از این لیوان‌ها را تهیه کرد و در اختیار مشتریان و مخاطبان قرار داد. این لیوان‌ها با جلوگیری از استفاده بیش از حد از لیوان‌های یک‌بارمصرف در شرکت‌ها و سازمان‌ها به حفظ محیط زیست کمک می‌کنند.

لوازم جانبی تلفن همراه: در حال حاضر که اکثر مردم دارای تلفن هوشمند هستند و در زندگی روزانه برای انجام کارها مدام به آن نیاز دارند انتخاب لوازم جانبی گوشی همراه به عنوان هدیه تبلیغاتی برای مخاطبان ایجاد ارزش می‌کند.

لوازم جانبی تلفن همراه مانند شارژر، قاب، پاوربانک و یا اسپیکر بلوتوثی و هدفون را با چاپ نام و لوگوی برند سفارشی‌سازی کنید و به مخاطبان خود هدیه دهید. این وسایل کاربردی و پراستفاده هر روز در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد و نام برند شما را به آنها یادآوری می‌کند.

محصولات سلامت: تنوع محصولات سلامت بسیار زیاد است. شما می‌توانید از میان محصولاتی نظیر دستگاه تست قند، تب‌سنج، فشارسنج دیجیتالی، ترازو دیجیتال، جعبه کمک‌های اولیه، ماساژور برقی و دستی، گجت‌های هوشمند، قمقمه ورزشی و حتی بلیت استفاده از باشگاه‌های ورزشی یا استخر محصولی را انتخاب کنید و به مشتریان خود هدیه بدهید.

محصولات طبیعی: محصولات تبلیغاتی که در ساخت آنها از مواد طبیعی مانند چوب، مس، سنگ و چوب‌پنبه به کار رفته باشد بسیار مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرد. کیفیت این محصولات حرف اول را می‌زند و به مخاطبان نشان می‌دهد که برایشان ارزش قائل هستید. سازگار بودن مواد سازنده این محصولات با محیط زیست به رشد دید مثبت نسبت به برندتان کمک خواهد کرد.

فلش مموری تبلیغاتی: فلش مموری محصولی ارزان‌ قیمت، کاربردی و دارای طول عمر مفید و طولانی است و می‌تواند به عنوان هدیه تبلیغاتی موثر به کار برده شود. شما به عنوان صاحب کسب‌وکار می‌توانید اطلاعات ضروری، مفید و کاربردی درباره محصولات خود را به صورت فایل PDF در فلش مموری قرار دهید و آن را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. نام و لوگوی برند شما روی فلش مموری در طول زمان برندتان را به مخاطبان یادآوری می‌کند.


» نظر