سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه از هدایای تبلیغاتی درست استفاده کنیم قسمت اول

هدایای تبلیغاتی پدیده جاوید چیزهایی هستند که بسیاری از کسب و کارها از آنها استفاده می‌کنند، اما تعداد کمی از آنها به طور موثر از این موارد بازاریابی استفاده می‌کنند. من یک کیف پر از خودکار در هنگام رفتن به کنفرانس دارم، اما به ندرت این کار را انجام می‌دهم و آنرا با خود می‌برم، معمولا از یک یا دو خودکار تبلیغاتی مرغوب برای یادداشت برداری استفاده می‌کنم. به احتمال زیاد شما هم با نتایج مشابه سر و کار داشته باشید.
چند فاکتور کلیدی در تولید هدایای تبلیغاتی نفیس پدیده جاوید وجود دارد.
1. به مردم چیزی بدهید که آن‌ها می‌خواهند!
2. فقط از روی تکلیف این کار را انجام ندهید!
3. هدایای تبلیغاتی را به درستی طراحی کنید!
4. هدف قرار دادن کیفیت مهم‌تر از تعداد است!
 
1.) چیزی را به مردم بدهید که آنها نیاز دارند!
وقتی به نمایشگاه‌های تجاری می‌روم، من اغلب با تعداد زیادی پوستر تبلیغاتی، صدها برچسب و دیگر چیزهایی که نیاز ندارم و هرگز از آن استفاده نمی‌کنم، بیرون می‌آیم. نه تنها بازاریابی بی‌اثر انجام شده بلکه همه آنها دور انداخته خواهد شد.
بهترین هدایای تبلیغاتی ، آن‌هایی هستند که هر روز از آن استفاده می‌شود. پدهای یادداشت، خودکار تبلیغاتی و تی شرت تبلیغاتی موثرترین هدایای تبلیغاتی برای اغلب کسب و کارها هستند. مردم به آنها نیاز دارند، هر روز از آنها استفاده می‌کنند، و نسبتا ارزان هستند. مگر اینکه شما چیزی بسیار منحصر به فرد داشته باشید که مردم اغلب از آن استفاده کنند، یا شما بودجه‌ای دارید که به شما اجازه می‌دهد تا محصولات الکترونیکی مثل فلش مموری تبلیغاتی ، خودکارهای لوکس، هدایای چرمی و یا پاوربانک تبلیغاتی بخرید و از آنها استفاده کنید.
حس مشترک در ارتباط بر قرار کردن با محصول نقشی اساسی ایفا می‌کند. اگر چیزی می‌فروشید که به نگهداری و یا تدارکات نیاز داشته باشد، دقت کنید که از هدایای تبلیغاتی استفاده کنید که اطلاعات شما را بر روی خود داشته باشد و این اطلاعات می‌تواند به راحتی افراد را ترغیب به تماس با شما کنند.
2.) فقط از روی تکلیف این کار را انجام ندهید!  
زمانی که بیست هزار خودکار مزخرف که یک بار قبل از اینکه جوهر پس بدهد می‌تواند بنویسد و یا کار نمی‌کند را خریداری می‌کنید، کسب‌وکار شما را به شیوه‌ای مثبت تبلیغ نمی‌کند. همانند کارمندان، هدایای تبلیغاتی نماینده مستقیم شما هستند. مطمئن شوید که آنها را به کیفیت و ارزش مرتبط می‌کنند و نه به ارزانی.
شما نیازی به خرید یک هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت برای هر مشتری ندارید (اگر محصولات گرانقیمت را نمی‌فروشید، این ممکن است ایده بدی نباشد)، اما دقت کنید که چیزی را به عنوان هدیه تبلیغاتی عرضه کنید که مشتری شما می‌خواهد از آن استفاده کند. اگر کسی می‌خواست یک قلم به شما بدهد و تصمیم آنها این باشد که با دیدن این هدایای تبلیغاتی شما آنها را به خاطر آن، به یاد بیاورید، باید یک نمونه از هدایای تبلیغاتی را انتخاب کند که کارآیی لازم را داشته باشد تا خاطره خوبی بجا بگذارد. تی شرت، کلاه یا شاید یک خودکار تبلیغاتی با کیفیت می‌تواند این تأثیر را برای افراد داشته باشد.
هدایای تبلیغاتی مانند خودکار به عنوان مثال، باید آن نوع خودکاری را بخرید که مردم در صورت از دست دادن آن، ناراحت شوند. خودکارهایی که بر روی بیشتر سطوح به خوبی می‌نویسند، لکه‌دار نمی‌شوند و دارای احساس خوب در دست شما باشند از این موارد هستند. شما می‌خواهید انواع هدایای تبلیغاتی را که مشتری از آن بهتر استفاده می‌کند را ارائه دهید. به این ترتیب، وقتی به دنبال خودکار می‌گردند، اول به دنبال خودکار شما می‌گردند. 


» نظر

قلمهای رنگی به عنوان هدیه تبلیغاتی برای شما کار خواهند کرد قسمت

قلم‌های رنگی یک هدیه تبلیغاتی جالب


البته، نمی توان فراموش کرد که رنگ کردن با این قلم‌های رنگی که شما به عنوان هدیه تبلیغاتی به افراد می‌دهید همچنین یک فعالیت سرگرم‌کننده است که اغلب با دلایل تفریحی درگیر می‌شود. این به این معنی است که حتی اگر کسب‌وکار شما در یک میدان رقابت قرار ندارد، ممکن است قلم‌های رنگی انتخاب خوبی برای اتصال با حس سرگرمی و خلاقیت افراد هدف شما باشند و بتواند به عنوان یک هدیه تبلیغاتی محبوب عمل کند.
قلم‌های رنگی به خوبی به عنوان هدایای تبلیغاتی عمل می‌کنند، چرا که آنها به عنوان تبلیغات آشکار شناخته نمی‌شوند. در حالی که خودکار تبلیغاتی و یا کیف‌های رنگی مارک دار برای به نمایش گذاشتن لوگو عالی کار می‌کنند، مشتریان می‌دانند که این هدف اصلی آنهاست. با انتخاب قلم رنگی، در حالی که با افتخار اعتبار خود را به نمایش می‌گذارید، به هدف خود نیز خدمت می‌کنید. این نشان می‌دهد که شما یک نشان تجاری هستید که دوست دارد افراد لذت ببرند و این کار باعث جلب توجه بیشتر اشخاص به نام تجاری شما شده و سود شرکت شما بالا خواهد رفت.

برندهای هنری به طور خاص باید پتانسیل نهفته در قلم رنگی، مداد و لوازم هنری را جدی بگیرند. اگر، برای مثال، شما یک شرکت طراحی گرافیکی هستید، چرا بعد از آماده کردن درخواست مشتری آنرا همراه با یک مجموعه از قلم‌هایی با رنگ‌های جذاب، ارسال نکنید؟ آنها تشویق خواهند شد که از این قلم‌ها برای خلق کردن یک ایده جدید استفاده کنند و این هدیه تبلیغاتی واقعا خلاقیت و استعداد شما را در این فرآیند نشان می‌دهد، و آنها را تشویق می‌کند که از شما برای نیازهای بعدی خود استفاده کنند.

قلم‌های رنگی موارد کاربردی، کم‌هزینه و خلاقانه


همچنین فواید بی شماری برای استفاده از قلم رنگی به عنوان هدیه تبلیغاتی وجود دارد. این هدایای تبلیغاتی ارزان و کم‌هزینه هستند، با این حال مزایای زیادی در درک اشخاص از برند و نشان هویت تجاری شما ارائه می‌کنند. یک بسته قلم رنگی ممکن است به راحتی با لوگوی شرکت شما، رنگ‌ها و شعار شما هماهنگ شده و تصویر شرکت شما را در ذهن گیرنده پایدار کند.

قلم‌های رنگی نیز قابلیت عمل به عنوان هدیه تبلیغاتی با قابلیت دید بالا را دارند. این عمدتا ناشی از عملکرد آنها است. از قلم‌های رنگی ممکن است در طیف گسترده‌ای از عملکردها استفاده شود، برخی از افراد از آنها برای برجسته کردن نکات مهم در یک جلسه بزرگ استفاده می‌کند، یا یک دانش‌آموز از آنها برای بازبینی استفاده می‌کند. بسیاری از این سناریوها، سطح بالایی از توجه را نسبت به نام برند شما دارند، به این معنی که گروه‌های بزرگ ممکن است نام تجاری شما را ببینند و از خدمات و محصولات شما برای اهداف خود استفاده کنند.

هم چنین خودکار تبلیغاتی و قلم‌های رنگی در ارتباط خود با زمان و خانواده، منحصر به فرد هستند. اگر چه خودکار و قلم‌های رنگی که به شکل مختلف هستند ممکن است در ملاء عام به کار روند، اما می‌توانند در این زمینه که دریافت کنندگان واقعا با آنها احساس آشنایی می‌کنند، باعث شود از آنها استفاده کنند. مادری که دارای فرزند است، تصویر آنها را با قلم‌های رنگی شما ترسیم می‌کند، اغلب باعث خواهد شد یک ارتباط ناخودآگاه بین برند شما و لحظات خوب خانواده ایجاد کند، در نتیجه شهرت برند شما را به عنوان یک ارائه دهنده خدمات، محکم می‌کند. این به خصوص برای کسب و کارهای خانواده محور قدرتمند عمل خواهد کرد.


» نظر

قلمهای رنگی به عنوان هدیه تبلیغاتی برای شما کار خواهند کرد قسمت

هدیه تبلیغاتی می‌تواند به شکل‌های مختلفی باشد و یکی از آنها قلم‌های رنگی است. در چند سال گذشته، رنگ آمیزی به عنوان سرگرمی اصلی بچه‌ها بوده و این روزها در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌ها برای بزرگسالان در سراسر دنیا شده است. این توسعه منجر به تمرکز بر روی زمان استراحت اشخاص، تشویق افراد به رنگ آمیزی برای کم کردن از فشار کار برای انجام کاری خلاقانه و درمانی شد.
با این حال، رشد در کتاب‌های رنگ‌ آمیزی بزرگسالان یک فرصت واقعی برای کسب و کارهایی فراهم می‌کند که به دنبال روشی منحصر به فرد برای کسب نام تجاری خود هستند که هزاران مشتری آن را خواهند دید. قلم‌های رنگی تبلیغاتی می‌توانند تاثیر واقعی با مشتریان و کارمندان به طور یکسان داشته باشند .

چرا از قلم‌های رنگی به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنیم


به نظر می‌رسد که قلم‌های رنگی تبلیغاتی ممکن است به عنوان انتخابی آشکار برای هدایای تبلیغاتی نفیس به نظر برسند، بسیاری از کسب و کارها می‌توانند با ارائه این هدیه تبلیغاتی به مشتریان یا کارمندان از مزایای آن بهره‌مند شوند. البته این مساله تا حدودی بستگی به نوع کسب و کاری دارد که شما در آن شرکت می‌کنید و اینکه مخاطبین‌تان چه کسانی هستند.
به عنوان مثال، شرکت‌هایی که خدمات را به مردم ارائه می‌کنند، چه در زمینه مراقبت‌های بهداشتی خصوصی، چه در زمینه بهداشت روانی و چه محصولات بهداشتی، ممکن است آرزو داشته باشند که محصولات رنگی را به مشتریان ارائه دهند، با فلسفه موقعیت‌یابی کسب‌وکار به عنوان یک منبع پشتیبان برای کاهش استرس در زندگی روزمره مشتری.

قلم‌های رنگی برای آرامش ذهنی


امروزه، ارتباط اصلی با قلم‌های رنگی در میان بزرگسالان به خاطر تمرکز حواس است. به گزارش گاردین، بزرگسالانی که طرفدار رنگ آمیزی هستند از رنگ کردن برای سرگرمی به عنوان یک ابزار آرام‌بخش برای بیان خلاقیت و خروج از دنیای مدرن و ماشینی استفاده می‌کنند .
در حقیقت، تحقیقات انجام‌شده توسط استادان روانشناسی در دانشگاه‌ها، حاکی از آن است که دستاوردهای مشخصی در سلامت روانی برای بزرگسالان وجود دارد که به مدت 10 دقیقه در روز به رنگ‌آمیزی مشغول می‌شوند. این مطالعه نتیجه‌گیری می‌کند:

شرکت کنندگان در رنگ‌آمیزی به میزان قابل‌توجهی از علایم افسردگی و اضطراب آنها پس از این کار کاسته شده و بعد از آن آرامش بیشتری داشته‌اند. ما نتیجه می‌گیریم که رنگ‌آمیزی روزانه می‌تواند برخی پیامدهای روانی منفی را بهبود بخشد و ممکن است ابزاری موثر، ارزان و بسیار مفید برای بسیاری از افراد فراهم کند .
به خاطر این مفاهیم ضمنی، قلم‌های رنگی یک هدیه تبلیغاتی به موقع و موثر برای عرضه به مشتریان و کارمندان برای نشان دادن تعهد شرکت به رفاه آنها هستند. به عنوان مثال، یک شرکت بازاریابی ممکن است تصمیم بگیرد که قلم‌های رنگی سفارشی به عنوان هدیه تبلیغاتی به مشتریان رده‌بالا در جلسات، یا حتی کارمندان شرکت، بدهد تا به کاهش استرس آنها کمک کند. این نشان می‌دهد که این شرکت به سلامت عاطفی اطرافیان خود اهمیت می‌دهد و این هدیه تبلیغاتی به پرورش شهرت شما به عنوان یک کسب و کار اخلاقی کمک می‌کند.

قلم‌های رنگی سفارشی از پدیده جاوید


گزینه‌های بی شماری برای انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب کسب و کار و برند شما در پدیده جاوید وجود دارد که می‌توانید بسته به نوع فعالیت و یا اهداف بازاریابی خود از بین آنها برای گسترش نام برند شرکت خود استفاده کنید. انواع مختلفی از هدایای تبلیغاتی ارزان با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای کمپین تبلیغاتی شما را پدیده جاوید ارائه خواهد کرد تا بتوانید بوسیله آنها نام تجاربی خود را در بین مشتریان خود مطرح کنید و آنها باعث شوند اعتماد افراد به برند شما جلب شود و از خدمات و محصولات شما بخواهند استفاده کنند.


» نظر

خودکارها و نوشت افزارها

اگر به دنبال خودکار تبلیغاتی و نوشت افزار سفارشی برای دفترکار، شرکت، رویدادها و نمایشگاه‌های تجاری خود هستید، ما طیف وسیعی از خودکارهای جوهری و نوشت افزارهای مختلف را برای نیازهای شما داریم. ما می توانیم همه نیازهای شما را از خودکار‌های پلاستیکی و یا خودکار‌های سفارشی فلزی گرفته تا کیت مداد و هایلایت را به شما عرضه کنیم. ما سبک، رنگ و طراحی را متناسب با بودجه شما ارائه می‌دهیم بنابراین سفارش شما مطمئنا منحصر به فرد و خاص خواهد بود! شما مطمئنا طراحی مورد نظر برای خودکار را برای کسب و کار کوچک یا بزرگ خود در فروشگاه هدایای تبلیغاتی آنلاین پدیده جاوید پیدا خواهید کرد. محصولات ما به گونه‌ای ساخته شده‌اند تا شرکت و یا سازمان شما را توسعه دهند و شما را در معرض دید افرادی که به دنبال جلب توجه آنها هستید قرار می‌دهند.

محصولات ما در سبک‌های مختلفی عرضه می‌شوند و می‌توانید از آنها به عنوان هدیه در نمایشگاه‌ها، رویدادها و یا کسب و کارهای تبلیغاتی خود استفاده کنید. اضافه کردن لوگوی شرکت شما بر روی آنها مانند یک تبلیغات پویا عمل می‌کند، تبلیغاتی که به طور مداوم در معرض دید قرار دارند. با ارائه یک ابزار عملی که مشتریان فعلی و آینده شما هر روز از آن استفاده می‌کنند، خودکار‌های تبلیغاتی و سایر نوشت افزارها یکی از موثرترین ابزارها برای بهبود تصویر کسب و کار شما هستند. شما به دنبال یک خودکار هستید که متناسب با نیازهای کسب و کارتان باشد و فروشگاه ما طیف وسیعی از خودکارهای با کیفیت و دیگر نوشت افزارها را برای نشان دادن سبک و طراحی شما ارائه می‌دهد.

اگر شما در حال تلاش برای ارتقای تصویر یک شرکت یا سازمان با بودجه محدود هستید، این احتمالا بهترین راه برای تبلیغ نام تجاری شما در جامعه است. هنگامی که شما هدایای تبلیغاتی نفیس مرتبط با کسب و کار یا اطلاعات مربوط به رویدادهای تجاری خود را به مشتریان یا شرکت کنندگان عرضه می‌کنید، به آنها یک ابزار فیزیکی ارائه می‌دهید تا توسط آن کسب و کار یا سازمان شما را به یاد بیاورند. این موارد به طور بالقوه می‌تواند توجه مشتریان شما را به خدمات شرکت شما که تجربه فوق العاده‌ای از آن داشته‌اند جلب کنید که به آنها این امکان را می‌دهد حتی خدمات شما را به دیگران توصیه کنند. خودکارها و نوشت افزارهای سفارشی لوگودار به طور ثابت یادآور کسب و کار شما هستند. این ابزارهای مارک دار اغلب بین افراد و کسب و کارهای مختلف دست به دست می‌شوند و یک مسیر طولانی برای افزایش آگاهی از نام تجاری شما را طی می‌کنند؛ و بهترین بخش در مورد این روش این است که شما می‌توانید اطلاعات زیادی را بدون اینکه حتی یک کلمه صحبت کنید، انتقال دهید.

اگر شما یک سازمان هستید که می‌خواهید هویت شرکت خود را گسترش دهید و یا یک کسب و کار جدید ایجاد کنید، خودکارهای جوهری و نوشت افزارهای ساده یک روش موثر و کم هزینه تبلیغاتی هستند. هدایای تبلیغاتی ارزان یک راه قابل اعتماد و کم هزینه برای جلب توجه افرادی هستند که ممکن است پیام شما را به سادگی نادیده بگیرند. قرار دادن لوگوی سفارشی شرکت شما بر روی محصولات تبلیغاتی، جایگزین مناسبی برای صرف هزینه در تبلیغاتی است و شما را در معرض دید عموم قرار می‌دهند!


» نظر