سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هدایای تبلیغاتی شیک و زیبا برای مشتریان خاص شما

هدایای تبلیغاتی شیک و زیبا برای مشتریان خاص شما

 صنعت هدایای تبلیغاتی تنها به یک دلیل موفقیت‌آمیز بوده است: افراد محصول رایگان را دوست دارند. اما شما از بین میلیون‌ها محصول تبلیغاتی کدام را برای مشتریان خاص خود انتخاب می‌کنید؟ برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان خاص خود باید خلاقیت به خرج دهید و محصول شیکی را انتخاب کنید. در این مقاله با تعدادی هدایای تبلیغاتی شیک و زیبا که اثرگذاری زیادی بر مشتریان خاص شما خواهند داشت، آشنا خواهیم شد.

دفتر یادداشت چرمی

اگر بودجه مناسبی را برای تهیه هدایای تبلیغاتی در نظر گرفته‌اید محصولات چرم را در اولویت قرار دهید. چرم جلوه زیبا و شیکی دارد و افراد با دریافت هدایای چرمی ذوق‌زده می‌شوند. دفتر یادداشت با جلد چرم تصورات عالی از برند شما در ذهن مخاطبان ایجاد می‌کند.

دفتر یادداشت چرمی در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف قابل سفارشی‌سازی است. نام و لوگوی برند خود را به طور واضح روی جلد دفتر یادداشت حک کنید تا همواره کسب‌وکار شما را به مخاطبان یادآوری کند. از آنجا که چرم دوام خوبی دارد تا مدت‌ها در معرض دید افراد باقی می‌ماند و همچون تبلیغات زنده برای کسب‌وکار شما عمل می‌کند.

  شال کشمیر

شال کشمیر با بافتی محکم، ظریف و لطیف هدیه لوکس و شایسته‌ای برای مشتریان خاص شما محسوب می‌شود. این شال‌ها در طرح‌های متنوع و با کیفیتی مثال‌زدنی تولید می‌شوند و نظر هر فردی را به خود جلب می‌کنند.

شما می‌توانید نام و لوگوی برند خود را در حاشیه یا قسمت پایین شال چاپ کنید تا در معرض دید افراد قرار بگیرد. مخاطبان شما در طول فصل زمستان از این شال‌ها استفاده می‌کنند و هر روز نام برند شما را روی شال می‌بینند. بنابراین نام برند شما در ذهنشان تثبیت می‌شود.    

مخاطبان شما در حالی که شال را به دور گردن خود انداخته‌اند به مکان‌های مختلف می‎‌روند، بنابراین افراد مختلف نام برند شما را می‌بینند و اگر با آن آشنایی نداشته باشند درباره آن پرس‌وجو می‌کنند و احتمال تبدیل شدن آنها به مشتری افزایش می‌یابد.

جاکارتی تبلیغاتی

جاکارتی یکی از محصولات پر کاربرد است که بیشتر افراد همراه خود حمل می‌کنند تا هم به کارت‌های خود نظم دهند و هم از آنها در برابر آسیب محافظت کنند. جاکارتی انواع مختلفی دارد. جاکارتی‌های چرم با تلفیق چرم و استیل هدایای تبلیغاتی شیک و زیبا برای مشتریان خاص شما است.

جاکارتی فضای خوبی را برای چاپ نام و لوگوی برند در اختیارتان قرار می‌دهد. از آنجا که دوام جاکارتی‌های استیل و چرم بسیار زیاد است تا مدت‌ها از سوی مخاطبان مورد استفاده قرار می‌گیرد و نام برندتان در ذهن آنها تثبیت می‌شود.

ساعت مچی

ساعت‌های مچی کلاسیک با بند چرمی نظر مشتریان خاص شما را تامین می‌کند. گرچه این ساعت‌ها بودجه بازاریابی قابل توجهی را طلب می‌کنند اما هر بار که افراد به صفحه ساعت مچی خود نگاه کنند نام برند شما را می‌بینند و تحت تاثیر نام تجاری شما قرار می‌گیرند.

ساعت‌ها دوام خوبی دارند و برای مدت طولانی توسط افراد مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین در طول زمان کسب‌وکار شما را برای افراد تبلیغ می‌کنند.   

قمقمه فلزی کتابی

افراد در طول روز به دلیل بالا رفتن حرارت بدن، سوخت‌وساز، فعالیت‌های روزانه یا ورزش آب بدن خود را از دست می‌دهند و باید آب بنوشند. یک قمقمه فلزی که بادوام و کم‌جاست می‌تواند همیشه همراه مشتریان خاص شما باشد و علاوه بر رفع تشنگی، نام برندتان را به آنها یادآوری کند.

قمقمه‌های فلزی معمولا از جنس آلومینیوم یا استیل تهیه می‌شوند و از استحکام خوبی برخوردارند. مخاطبان شما می‌توانند این قمقمه‌ها را همراه خود به باشگاه ورزشی، دانشگاه، محل کار، داخل خودرو، مسافرت، طبیعت‌گردی و... ببرند و از آن استفاده کنند. قمقمه‌های فلزی قابل شست‌وشو هستند و می‌توان از آنها برای انواع نوشیدنی سرد و گرم استفاده کرد.


» نظر

5 هدایای تبلیغاتی برای زندگی سالم

5 هدایای تبلیغاتی برای زندگی سالم

همه ما دوست داریم زندگی سالمی را تجربه کنیم اما وسوسه انتخاب محصولات ناسالم اغلب اوقات بر ما غلبه می‌کند. تصور کنید در مهمانی تولد اعضای خانواده یا دوستان خود هستید و بسیار برایتان ناخوشایند است که برش کیک شکلاتی را رد کنید. اما برای تغییر عقیده همیشه وقت هست. اگر صاحب کسب‌وکار هستید با هدیه دادن محصولاتی که به سلامت افراد مرتبط است به آنها کمک کنید سالم‌تر زندگی کنند. در این مقاله با 5 هدایای تبلیغاتی برای زندگی سالم آشنا می‌شویم.

چای دم‌کن

بسیاری از کارمندان یا مخاطبان شما در طول روز برای از بین بردن خستگی و تجدید قوا نوشابه یا نوشیدنی‌های انرژی‌زا را انتخاب می‌کنند اما اگر یک چای دم‌کن زیبا با طرحی جذاب به آنها هدیه دهید با آن چای یا دمنوش‌های متنوع تهیه می‌کنند. یک فنجان چای تازه‌دم، نوشیدنی سالمی است که کارمندانتان را از خواب بیدار می‌کند!

چای دم‌کن در طرح‌های متنوع و خلاقانه‌ای در بازار موجود است. می‌توانید نام و لوگوی برند خود را روی آنها چاپ کنید تا در هر زمان کسب‌وکار شما را به مخاطبان یادآوری کند.

جعبه قرص

مصرف مرتب داروها و یادآوری وعده استفاده از دارو برای افرادی که مشغله زیادی دارند دشوار است. با اهدای جعبه قرص به مخاطبان خود به آنها نشان می‌دهید به فکر سلامتی‌شان هستید. این جعبه‌ها به داروهای افراد نظم می‌بخشد و باعث می‌شود مصرف داروهایشان را در وقت خودش فراموش نکنند.

قمقمه آب

یکی دیگر از 5 هدایای تبلیغاتی برای زندگی سالم قمقمه آب است. نوشیدن آب در طول روز به سلامت افراد کمک قابل توجهی می‌کند. قمقمه‌های تبلیغاتی به افراد یادآوری می‌کنند که بیشتر آب بنوشند. نوشیدن بیشتر آب، از پرخوری و خوردن خوراکی‌های پرکالری دیگر جلوگیری می‌کند در نتیجه کالری دریافتی بدن را کنترل می‌کند. کارمندانی که بدن سالمی داشته باشند روحیه بهتری دارند بنابراین راندمان کار افزایش پیدا می‌کند.

وجود قمقمه آب روی میز کارکنان کسب‌وکار شما باعث می‌شود آنها کمتر از لیوان‌های پلاستیکی یک‌بارمصرف استفاده کنند در نتیجه این قمقمه‌ها به حفظ محیط زیست کمک می‌کند.

افراد می‌توانند قمقمه‌ها را همه جا همراه خود ببرند بنابراین لوگو و نام برند شما در معرض دید دیگران هم قرار می‌گیرد و نام برندتان را به آنها یادآوری می‌کند.

کیف غذا

کیف غذا راهی آسان و مقرون‌به‌صرفه برای استفاده از غذای سالم خانگی است. با هدیه دادن کیف غذا به کارکنان کسب‌وکار یا مخاطبان خود آنها را تشویق می‌کنید غذای خانگی یا حتی میان‌وعده‌های مغذی و سالم همراه خود ببرند و کمتر از غذاهای آماده استفاده کنند.

کیف‌های غذا با وجود لایه‌های عایق مانع از بین رفتن حرارت غذا می‌شوند و غذایی گرم را در اختیار افراد قرار می‌دهند. این کیف‌ها در اندازه‌های مختلف در جنس‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های مختلف در بازار وجود دارند. شما می‌توانید با توجه به سن و جنسیت گروه هدف کیف‌های غذا را انتخاب کنید و نام و لوگوی برند خود را روی آن چاپ کنید.

مخاطبان شما کیف غذا را همراه خود به مکان‌های مختلف می‌برند در نتیجه نام برند شما در معرض دید افراد دیگر قرار می‌گیرد و از این طریق برند شما توسعه پیدا می‌کند. این کیف‌ها بادوام هستند و به مدت طولانی نام کسب‌وکار شما را تبلیغ می‌کنند.

محلول ضدعفونی‌کننده دست

محلول‌های ضدعفونی‌کننده دست بر پایه الکل ساخته می‌شوند و با اثربخشی سریع انواع ویروس‌ها، باکتری‌ها و قارچ‌ها را از بین می‌برند. معمولا این محلول‌ها دارای عصاره‌های مختلفی نظیر روغن نارگیل یا آلوئه‌ورا هستند که علاوه بر داشتن بوی خوش از خشک شدن و بروز حساسیت‌های پوستی جلوگیری می‌کنند.

می‌توانید تعدادی از محلول‌های ضدعفونی‌کننده دست را با نام و لوگوی برند خود سفارشی‌سازی کنید و آنها را به کارکنان یا مخاطبان خود هدیه دهید تا هر بار که از آن استفاده می‌کنند نام برندتان برایشان تداعی شود. با این کار نشان می‌دهید که برای سلامتی افراد ارزش قائل هستید.


» نظر

قمقمه تبلیغاتی محصولی کاربردی برای همه افراد

قمقمه تبلیغاتی محصولی کاربردی برای همه افراد

نوشیدن شش تا هشت لیوان آب در روز توصیه پزشکان به همه افراد است. اگر به عنوان صاحب کسب‌وکار قصد دارید برای کارکنان و مخاطبان خود هدایای تبلیغاتی تهیه کنید قمقمه تبلیغاتی را انتخاب کنید. با این هدیه به آنها یادآوری می‌کنید در طول روز بیشتر آب بنوشند و به فکر سلامتی خود باشند.

هدایای تبلیغاتی تاثیر زیادی بر پیشبرد اهداف بازاریابی کسب‌وکارها دارند و نام برند آنها را توسعه می‌‌دهند. یکی از مولفه‌های مهمی که برای انتخاب هدایای تبلیغاتی باید در نظر گرفته شود کاربردی بودن آنهاست. هدیه تبلیغاتی کاربردی بیشتر توسط مخاطبان مورد استفاده قرار می‌گیرد در نتیجه نام برند را به مخاطبان یادآوری می‌کند.

هدایای کاربردی باکیفیت که از دوام خوبی برخوردار باشند در طول سال‌ها توسط افراد استفاده می‌شوند و هربار نام برند را به آنها یادآوری می‌کنند. در طول زمان نام برند در ذهن مخاطبان تثبیت می‌شود و نسبت به برند احساس تعلق خاطر پیدا می‌کنند. کدام تبلیغ را می‌شناسید که تا این حد تاثیرگذاری داشته باشد؟

قمقمه تبلیغاتی محصولی است که در طول روز و در زندگی روزمره به دفعات مورد استفاده قرار می‌گیرد. افراد این قمقمه‌ها را همراه خود حمل می‌کنند و در اداره، باشگاه ورزشی، گردش، کوه‌نوردی یا هر جا که باشند در طول روز بارها و بارها آن را در دست می‌گیرند و نام و لوگوی برند شما را می‌بینند.

قمقمه‌های تبلیغاتی از تنوع زیادی برخوردارند و شما با هر میزان بودجه می‌توانید آنها را انتخاب کنید و با چاپ نام و لوگوی کسب‌وکارتان آنها را سفارشی‌سازی کنید و در اختیار مخاطبان خود قرار دهید. به گروه سنی مخاطبان خود توجه کنید و قمقمه‌ای با رنگ مناسب برای آقایان و خانم‌ها در نظر بگیرید تا تاثیرگذاری برند خود بر مخاطبان را افزایش دهید.

انواع قمقمه‌های تبلیغاتی

قمقمه‌ها در جنس‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی در بازار وجود دارند. قمقمه‌های فلزی، پلاستیکی مات یا شفاف را می‌توانید با چاپ طرح دلخواه، نام و لوگوی برندتان سفارش دهید. سطح قمقمه از فضای خوب و وسیعی برای چاپ طرح و لوگو برخوردار است و این باعث می‌شود نام برندتان بهتر در معرض دید افراد قرار بگیرد.

قمقمه‌های فلزی دوام خوبی دارند و در حمل در کیف و کوله‌پشتی یا افتادن از دست آسیب نمی‌بینند. در قمقمه‌های فلزی انواع نوشیدنی سرد و گرم را می‌توان نگهداری کرد. این قمقمه‌ها معمولا ساده و تک‌رنگ هستند و نام و لوگوی برند شما روی آن جلوه خاصی دارد و نظر مخاطبان را به خود جلب می‌کند.

قمقمه تبلیغاتی محصول دوستدار طبیعت

کارشناسان محیط زیست مرتب درباره استفاده بی‌رویه از ظروف پلاستیکی یک‌بارمصرف هشدار می‌دهند و آسیب‌های آن برای سلامت انسان‌ها را خاطرنشان می‌کنند. تعداد بی‌شماری بطری آب یک‌بارمصرف سالانه در جهان استفاده می‌شود که بخشی از آن بازیافت نیز نمی‌شود. استفاده از قمقمه آب به حفظ محیط زیست و استفاده کمتر از لیوان‌های پلاستیکی یک‌بارمصرف کمک می‌کند.

قمقمه همه جا همراه افراد است و نیاز آنها به لیوان را برای نوشیدن آب برطرف می‌کند. با هدیه دادن این قمقمه‌ها به کارمندان خود به آنها یادآوری می‌کنید در طول روز آب بنوشند. کارمندانی که بدن سالمی داشته باشند روحیه بهتری دارند در نتیجه بازدهی کار افزایش پیدا می‌کند.

کارمندان قمقمه را روی میز کار خود قرار می‌دهند یا با خود به مکان‌های دیگر حمل می‌کنند. بنابراین لوگو و نام برند شما در معرض دید دیگران هم قرار می‌گیرد و نام برندتان به آنها یادآوری می‌شود.

اگر برند شما در حوزه سلامت، وسایل ورزشی، تغذیه و... فعالیت می‌کند یا ورزشکاران و جوانان بخش بزرگی از مخاطبان شما را تشکیل می‌دهند، قمقمه‌های تبلیغاتی را برای آنها در نظر بگیرید. این افراد در طول هفته چند بار به باشگاه‌های ورزشی می‌روند و یا در فضای سبز به ورزش می‌پردازند و قمقمه آب را همراه خود می‌برند. قمقمه‌های تبلیغاتی تاثیر زیادی در شناساندن نام کسب‌وکار شما میان مخاطبان دارند از آنها غافل نشوید!


» نظر