سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چراغ مطالعه هدایای الکترونیکی

 

چراغ مطالعه L-001 چراغ مطالعه L-001

مشخصات:

چراغ مطالعه با 3 حالت نوردهی، جاقلمی

جنس: پلاستیک

حداقل سفارش: 50 عدد

رنگبندی: -

نوع چاپ: تامپو - لیزر


» نظر

ابزارآلات تبلیغاتی ابزار چند کاره تبلیغاتی

ابزار چند کاره تبلیغاتی

ابزار چند کاره تنوع بالایی در نمونه هدایای تبلیغاتی دارند. این هدایا شامل هدایای مسافرتی، انبردست چند کاره، چاقو چند کاره و ... میباشند.
بطور کلی ابزارهای چندکاره از جمله هدایای پر کاربرد و مناسب برای تبلیغات میباشند و شما میتوانید ابزار مورد نظر خود را بصورت تکی یا جعبه تک و یا بصورت ست تبلیغاتی سفارش دهید.


هدایای تبلیغاتی
ابزار 7 کاره 507
  •  جنس: فلز
  •  حداقل سفارش: 100 عدد

کد محصول: 507

قیمت: 68,000 ریال
ابزار 11 کاره 511
  •  جنس: فلز
  •  حداقل سفارش: 100 عدد

کد محصول: 511

قیمت: 78,000 ریال

» نظر

قابلیت های هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی دسته ای از اشیا یا محصولات تزیینی و طراحی شده ای هستند که سازمان ها و شرکت ها با هدف معرفی و پیشبرد فروش محصولات، خدمات و برنامه هایشان به مشتریان و مخاطبان عرضه می کنند. استفاده مؤثر از این کالاها می تواند میزان آگاهی و شناسایی نام و نشان تجاری را تقویت کند، فروش شرکت را چندین برابر سازد، سطح وفاداری مشتریان را افزایش دهد، و انگیزش و تعهد کارکنان را تقویت نماید. به علاوه، هدایای تبلیغاتی، ابزارهایی قدرتمند در جهت تبدیل یک مبارزه تبلیغاتی معمولی به یک «بمب تبلیغاتی» در بازار می باشند. همچنین در درون سازمان ها، برنامه هایی از منابع انسانی که با بهره گیری از هدایای تبلیغاتی و ارائه آن ها به صورت هدایا، پاداش ها و مشوق به کارکنان همراه هستند، تأثیر چشم گیری بر افزایش سطح وفاداری کارکنان، ارتقای عملکرد و انگیزش آنان به جای می گذارد.


انجمن بین المللی هدایای تبلیغاتی (PPAI) :
برترین انجمن تبلیغاتی در این صنعت در سال 1998 با نظرسنجی از 839 تن از صاحبان کسب و کار، در خصوص قدرت و تأثیرگذاری هدایای تبلیغاتی به نتایج جالبی در این زمینه دست یافت.
در حدود 95 درصد از پاسخ گویان اظهار داشتند که: از انواع هدایای تبلیغاتی برای پیشبرد فروش کسب و کار خود استفاده می کنند. این انجمن در سال 2005 اعلام کرد که تنها در امریکا در این سال بیش از 18 میلیارد دلار هزینه صرف تهیه ی هدایای تبلیغاتی شده است. برخی از رایج ترین اشکال و کاربردهای هدایای تبلیغاتی عبارت اند از:
•    هدایایی از طرف شرکت ها برای مشتریان
•    برنامه های تبلیغاتی توزیع کنندگان و نمایندگی ها
•    نمایشگاه های تجاری و بازرگانی
•    فعالیت های تبلیغاتی به منظور بهبود سطح آگاهی از نام و نشان تجاری
•    فعالیت های روابط عمومی
•    معرفی کالاها و خدمات جدید به بازار
•    قدردانی و ایجاد ارتباط با مشتریان جدید
•    برنامه های عام المنفعه
•    برنامه های تبلیغاتی با هدف افزایش توصیه ی کالاها به دیگران
•    تشویق پاسخ گویان در تحقیقات بازاریابی
•    برنامه ی ترفیع نام و نشان تجاری در سطوح درون سازمانی
•    استفاده در رویدادها و تقویت روابط با کارکنان
•    پاداش دهی و قدردانی از خدمات کارکنان
•    فعالیت های آموزشی
در مطالعه ی دیگری که محققان دانشگاه می سی سی پس جنوبی (Southern Mississippi) و به سفارش انجمن بین المللی هدایای تبلیغاتی اجرا کردند، فهرست زیر به عنوان برترین و مؤثرترین هدایای تبلیغاتی ارائه شد:
1-    خودکار
2-    لیوان و فنجان
3-    پیراهن ورزشی
4-    تی شرت
5-    کلاه و سایبان (آفتابگیر)
6-    تقویم
7-    نیم تنه و ژاکت
8-    جاسویچی
9-    کیف و ساک
10-    موس پد کامپیوتر
اما ببینیم نتایج این تحقیقات به چه مفهومی است؟ اگر بر اساس این تحقیقات، 95 درصد از کسب و کارها از هدایای تبلیغاتی برای معرفی و پیشبرد فروش محصولات در بازار و تقویت و انگیزش کارکنان بهره می گیرند، به احتمال زیاد، رقبای اصلی شما نیز از این رسانه و مؤثر استفاده می کنند. به همین دلیل، شما باید آن را به عنوان یگ گزینه در برنامه های بازاریابی خود انتخاب کنید. با وجود این سطح وسیع از هدایای تبلیغاتی، شرکت های تأمین کننده ی آن ها و برنامه های گسترده هریک، از کجا باید آغاز کرد؟ به چه کسی می توان اعتماد کرد؟
آغاز یک مبارزه با استفاده از هدایای تبلیغاتی چندان دشوار نیست. با بهرهگیری  از تجربیات یک شخص متخصص در حوزه طراحی و اجرای برنامه های تبلیغاتی و انطباق این برنامه ها با هدف ها و نیازهای سازمانی  می توانید یک برنامه تبلیغاتی موفق  را آغاز کنید و بدین ترتیب، سودآوری و سطح عملکرد سازمانی خود را در کوتاه ترین زمان به سرعت بالا ببرید.


» نظر

اشتباهات رایج در تبلیغات

خیلی از شرکت ها برای تبلیغات خود هزینه های بسیار زیادی رو انجام می هند و از هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند ولی متاسفانه به دلایل استفاده از تبلیغات اشتباه تمام هزینه های خود را دور ریخته اند، اگر شما هم میخواهید که هزینه های تبلیغات شما مفید باشد اشتباهات زیر را انجام ندهید :bGBJSF1d3sJl-364x245
1- تمرکز بر روی خودتان
در این نوع تبلیغات خود محور، بخش اعظمی از آگهی در مورد خودتان است و نه مشتری. عنوان آگهی از شما می گوید و متن آن نیز به افتخارات شما می بالد. چنین تبلیغاتی به فروش خوب دست نخواهد یافت، زیرا مشتری می خواهد ببیند آگهی چه نفعی برای خودش دارد.

شرکت بستنی سازی بستنی سازان  با افتخار موفق به دریافت لوح زرین شد!

برای مشتری به هیج وجه مهم نیست شرکت سازنده، چه افتخاراتی را کسب کرده است، بلکه محصول یعنی بستنی و مزایای آن برایش مهم است.

2- گم شدن در شلوغی
عناوین رایج و کلیشه ای در تبلیغات باعث بی توجهی خواننده به آن می شود. شما باید بتوانید توجه خواننده را جلب کنید تا او بقیه آگهی را بخواند. خواننده با رسیدن به عنوان تکراری بسادگی از آن خواهد گذشت. از عباراتی مانند : یک فرصت استثنایی، زود دیر می شود و ... استفاده نکنید. سعی کنید ادعای شما خاص و بی همتا باشد.

3- عدم استفاده از مدلهای آگهی امتحان شده
بعضی از سازندگان تبلیغ بدون هیچ آگاهی از اصول تبلیغات، بر روی کاغذی سفید ( یا صفحه سفید مانیتور) شروع به ساختن آگهی می کنند. اینکار در غالب موارد به شکست خواهد انجامید. اینکار درست مانند آن است که بدون استفاده از تجربه دیگران شروع به ساختن خانه کنیم و خانه های مشابه را بررسی نکنیم. در انتهای کار به مشکلات زیادی برمیخوریم، مثلا یادمان رفته برای آشپزخانه هواکش درنظر بگیریم.

4- فروش قبل از موقع
اگر مشتریان با نام تجاری شما و محصولاتتان آشنا نیستند. در ابتدای آگهی بسراغ فروش نروید، بلکه ابتدا اطلاعات کافی در اختیار خواننده قرار دهید و در او تمایل به خرید را ایجاد کنید و سپس از قیمت و پیشنهاد فروش صحبت کنید.

5- ایجاد شک و تردید
در آگهی مطالبی را عنوان نکنید که باعث شک و تردید خواننده شود. بسیاری از فروشندگان نرم افزار ادعا می کنند دارای بزرگترین آرشیو نرم افزار در ایران هستند. اگر از صفت ترین استفاده می کنید، برای این ادعا دلیل بیاورید. از تصاویر و مدارک استفاده کنید.

6- دعوت به تعلل
یک آگهی موفق باید شما را وادار به خرید فوری بکند. شما می توانید به سه روش حس فوریت را در مشتری ایجاد کنید.
1- عرضه کالا را محدود سازید.
2-  تعداد را محدود کنید.
3- زمان خرید را محدود سازید.

7- ساخت آگهی برای متخصصان
از ساخت آگهی برای متخصصان بپرهیزید. از ادبیاتی استفاده نکنید که برای فهم آن، نیاز به مدرک دانشگاهی باشد.جملات کوتاه و واضح استفاده کنید. متن باید به آسانی قابل خواندن باشد.

» نظر

هدایای تبلیغاتی و مزیت های بازاریابی آن

کلیدی ترین ارزش هدایای تبلیغاتی، در قابلیت های منحصر به فرد آن ها در جهت انتقال یک پیام شرکت به مخاطبان هدف است. از آن جا که این کالا ها اغلب به صورتی طراحی می شوند که مورد استفاده و علاقه دریافت کنندگان باشد، مشتریان آن را استفاده می کنند، و جلوی چشم قرار می دهند. به این ترتیب، پیام و نام و نشان تجاری شرکت را مکرراً، بدون صرف هزینه های اضافی به آن ها منتقل می سازند و به نوعی یکی از ابزارهای تبلیغاتی خاموش محسوب می شوند.


هدایای تبلیغاتی از ویژگی های ذیل برخوردارند. این کالاها:
انعطاف پذیرند: شما می توانید هدایای تبلیغاتی متنوعی را به گروه های مختلف مشتریان در بازار هدف ارائه دهید. به علاوه با انتخاب مناسب ترین هدایای تبلیغاتی می توانید آن را به عنوان هدیه مفید، سرگرم کننده، پر هیجان و بحث انگیز در آورید و از آن به عنوان نماد یاد بود از شرکت خود به مشتریان تقدیم کنید.
ملموس و با دوام هستند: با ارائه هدایای مفید و کاربردی، دریافت کنندگان می توانند در طولانی مدت از آن استفاده کنند و در نتیجه، اثربخشی ابزار، افزایش یابد.
تاثیر و پیامدهای قابل سنجش و ارزیابی را به جای می گذارند: با استفاده از این شیوه تبلیغات می توانید به سادگی و دقت، دریافت کنندگان آن ها را شناسایی کنید و با بهره گیری از شیوه های ساده ی مدیریت برنامه های تبلیغاتی می توانید در طول زمان، اثربخش ترین هدایا را برای هر گروه از مشتریان هدف مورد ارزیابی قرار دهید و به این ترتیب، هزینه های تبلیغاتی خود را به بهترین شیوه خرج کنید.
ارزش ادراک شده بالا تری را فراهم می آورند: ارزش ادراک شده هدایای تبلیغاتی یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر تصمیمات خرید مشتریان به شمار می رود و اغلب این تاثیر از اثربخشی سایر شیوه های تبلیغاتی فراتر می رود.
مکمل فعالیت های بازاریابی هدفمند شرکت به شمار می آیند: با درک عمیق خواسته های مشتریان بالقوه می توانید هدایایی را ارائه کنید که برای هر بخش هدف شرکت، با توجه به ویژگی های جمعیت شناختی آن ها پرجاذبه باشد.
مکمل سایر رسانه های تبلیغاتی هستند: استفاده از هدایای تبلیغاتی، به شما امکان می دهد که با بهره گیری از انواع رسانه ها و ابزارهای در اختیار خود، مبارزه تبلیغاتی یکپارچه ای را طراحی و پیاده سازی کنید.


» نظر
   1   2      >