سفارش تبلیغ
صبا ویژن

واقعیت جالب درباره محصولات تبلیغاتی

این یک واقعیت است : هدایای تبلیغاتی موثرترین راه برای گسترش نام شرکت شما در مقابل مشتریان هستند. شما احتمالا این را می‌دانستید. اما ما تحقیقات بیشتری انجام دادیم و ممکن است شما را با آنچه که پیدا کردیم شگفت‌زده کنیم. برای برخی موارد با ‌اهمیت آماده هستید؟

در اینجا 10 واقعیت جالب درباره محصولات تبلیغاتی وجود دارد

1. اولین هدایای تبلیغاتی با لوگوی چاپ شده بر روی آن، شامل دکمه‌های یادبودی بودند که در سال 1789 استفاده می‌شدند. جورج واشینگتن در مبارزات انتخاباتی خود از دکمه‌های یادبود استفاده کرد و در انتخابات برنده شد.

2. اولین تجارت محصول تبلیغاتی در سال 1886 آغاز شد. استفاده از کیسه‌های خرید به عنوان محصولات تبلیغاتی، به جای اینکه مشتریان خریدهای خود را در کیسه‌های کاغذی ساده بگذارند، یک روزنامه در اوهایو به صاحب یک فروشگاه کفش محلی با ایده‌ای نبوغ آمیز این مورد را پیشنهاد کرد. یک پیام تبلیغاتی را بر روی کیسه خرید چاپ کنید و با هر خرید کفش، آنها را داخل این کیسه‌ها بگذارید. وقتی بچه‌ها از آن کیسه‌ها برای حمل کتاب‌های خود به مدرسه استفاده می‌کردند، در همان زمان فروشگاه کفش را تبلیغ می‌کردند!

3. اولین نمایشگاه تجاری محصولات تبلیغاتی در سال 1914 برگزار شد و 32 غرفه در نمایشگاه برای عرضه محصولات تبلیغاتی در نظر گرفته شد. نمایشگاه "PPAI اکسپو" در هر ژانویه در لاس وگاس برگزار می‌شود. در نمایشگاه سال 2017 بیش از 1200 غرفه و یک چهارم میلیون محصول برای نمایش به عموم وجود داشت.

4. هشتاد و نه درصد مصرف کنندگان می‌توانند نام برندی را که بر روی یک محصول تبلیغاتی چاپ شده بود و در دو سال گذشته دریافت کرده‌اند را به خاطر بیاورند. تنها 7 درصد می‌توانند نام یک تبلیغ کننده را پس از دیدن یک آگهی در تلویزیون به یاد بیاورند. اما رویکرد دیگری هم وجود دارد که آن اضافه کردن یک محصول تبلیغاتی هم زمان با پخش آگهی در رسانه‌ها است که اثربخشی آگهی را تا 44 درصد افزایش خواهد داد.

5. هشت نفر در 10 نفر دوست دارند که محصولات تبلیغاتی را دریافت کنند. چهل و هشت درصد از مصرف کنندگان گزارش می‌دهند که دوست دارند تعداد بیشتری محصولات تبلیغاتی دریافت کنند. پس از دریافت محصول تبلیغاتی، 82 درصد از مصرف کنندگان تصور مثبت‌تری از برند را گزارش می‌کنند.

6.  پنج خریدار برتر این محصولات تبلیغاتی در زمینه آموزش فعالیت می‌کنند. پس از آن، بخش مالی، مراقبت‌های بهداشتی و فعال در ساخت و ساز قرار دارند.

7. هشت نفر در هر 10 مصرف کننده بین یک تا 10 محصول تبلیغاتی دارند و این محصولات تنها در یک کشو قرار نمی‌گیرند. پنجاه و سه درصد از مصرف کنندگان هفته‌ای یک‌بار از یک محصول تبلیغاتی استفاده می‌کنند. مردان بیشتر تمایل دارند پیراهن و کلاه داشته باشند، در حالی که زنان بیشتر دوست دارند کیف، نوشت افزار و تقویم‌های مختلف را هدیه بگیرند.

8.  با نزدیک به 6000 نمایش، کیف‌ها توجه بیشتری را نسبت به هر محصول تبلیغاتی دیگری بدست می‌آورند. بعد از آن، خودکار تبلیغاتی با هزینه‌ای اندک، بازخورد بالایی را در هنگام ارائه محصولات تبلیغاتی خواهد داشت.

9.  رتبه بندی بر اساس فروش، محصولات تبلیغاتی پوشیدنی بیشترین رتبه را دارا هستند. بعد از آن، نوشت افزار و کیف قرار دارند و به دنبال آن ابزار موجود بر روی میز کار و محصولات رایانه‌ای در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

10. صنعت محصولات تبلیغاتی شامل تعداد زیادی از شرکت‌ها است. این شرکت‌ها افراد زیادی را در استخدام خود دارند. در حالی که فراهم کردن ابزارهای سرگرمی، قدرتمند و مقرون به صرفه برای بازاریابی در صنعت محصولات تبلیغاتی هستند و باعث جذب مشتریان بیشتر خواهد شد. محصولات تبلیغاتی در صورتی که کارآمد و مفید باشند تاثیرات زیادی را در رونق کسب و کار خواهند داشت. آیا شما یک مشتری دارید که درباره اثربخشی محصولات تبلیغاتی تردید دارد؟ برخی از واقعیت‌های جالب ما را به اشتراک بگذارید و آنها ممکن است نظر خود را تغییر دهند.



» نظر

تبلیغات معکوس با محصولات تبلیغاتی بی کیفیت

شما به احتمال زیاد محصولات تبلیغاتی کاربردی را دریافت کرده‌اید که واقعا دوست دارید و از آنها در بسیاری از مواقع استفاده کرده‌اید، با این حال با آیتم‌های تبلیغاتی بی کیفیتی هم روبرو شده‌اید که خاطره بدی از خود در ذهن شما به جا گذارده‌اند.
هنگامی که تصمیم به خرید اقلام و آیتم‌هایی برای گسترش آگاهی از کسب و کار خود در بین افراد هدف و مشتریان دارید، باید نکاتی را در نظر بگیرید که باعث احساس خوبی در میان آنها شود. بررسی کنید که چطور این هدایای تبلیغاتی پدیده جاوید باعث خواهد شد افراد به کسب و کار شما احساس بهتری داشته باشند.
در نظر بگیرید که وقتی افراد محصولات تبلیغاتی شما را دریافت می‌کنند، چه احساسی در مورد شرکت شما که لوگوی خود را بر روی آن چاپ کرده‌اید خواهند داشت و از همه مهم‌تر، آیا از محصولات تبلیغاتی شما استفاده می‌کنند یا آن را به گوشه‌ای پرتاب خواهند کرد و نام، خدمات و محصولات شما را از یاد خواهند برد؟

موفقیت بیشتر با محصولات تبلیغاتی مفید

تنها چاپ نام و لوگوی شرکت بر روی آیتم‌های تبلیغاتی بدون استفاده و نامرغوب، هدر دادن پول بدون سوال است، اما خسارت واقعی این است که زمانی که این هدیه را به افراد می‌دهید، آنها چه احساسی نسبت به کسب و کار شما پیدا می‌کنند.

اگر گیرنده محصولات تبلیغاتی شما یک مشتری قدیمی باشد که مقدار قابل توجهی از معامله‌های خود را با شرکت شما انجام داده باشد، بعد از گرفتن یک هدیه بی کیفیت و بدرد نخور احساس خوبی نخواهد داشت و ممکن است دیگر با شرکت شما کار نکند.
همان محصولات تبلیغاتی را اگر در یک نمایشگاه همراه با کارت‌های تجاری که با چاپگر خود چاپ کرده‌اید ارائه دهید تنها یک پیغام برای کسانی که از غرفه شما بازدید می‌کنند خواهند داشت، چرا با شرکتی کار کنم که از این هدایای تبلیغاتی نامرغوب انتخاب کرده و یک کارت ویزیت بسیار ارزان دارد.این ذهنیت برای آنها بوجود می‌آید که محصولات و خدمات شما هم مانند این محصولات تبلیغاتی بی‌کیفیت و غیر قابل اطمینان هستند.

با محصولات تبلیغاتی برند خود را معرفی کنید

محصولات تبلیغاتی قصد دارند به عنوان یادآوری از شما و خدماتی که شما ارائه می‌دهید عمل کنند؛ آنها می‌توانند عناصر بسیار قدرتمند و موثری از برنامه کلی بازاریابی شما باشند، اما شما نمی‌توانید با آیتم‌های ارزان و بی‌کیفیت این کار را انجام دهید.
شما باید هدایای رایگان و مرغوب را که با برند شما سازگار هستند فراهم کنید؛ به مشتریان نام برند خود را یادآوری کنید و با قرار دادن شماره تماس بر روی آنها امکان برقراری ارتباط را فراهم کنید.

اگر این محصولات واقعا منحصر به فرد باشند، مشتریان و اطرافیان آنها با نام و خدمات شرکت شما آشنا خواهند شد و همچنین درباره شما و اینکه شما چقدر خوب هستید، صحبت خواهند کرد. اگر از محصولات تبلیغاتی بادوام استفاده کنید، نمایش نام برند شما در مدت طولانی ادامه خواهد داشت و افراد بیشتری برند شما را خواهند شناخت که این کار بازگشت سرمایه خوبی برای شما خواهد داشت. استفاده از هدایای تبلیغاتی کاربردی امکان دیده شدن برند را بیشتر خواهد کرد.


» نظر

مزایای استفاده از خودکار تبلیغاتی برای بازاریابی

خودکار تبلیغاتی یکی از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی پدیده جاوید است که در اکثر کسب و کارها از آن استفاده می‌شود. خودکارها یکی از چیزهایی هستند که اکثر بازاریابان به اندازه کافی آن را  مورد توجه قرار می‌دهند.
در بازاریابی هر برند نقطه کانونی اصلی، افشای نام شرکت‌ها، محصولات و خدمات است و راه‌های مختلفی برای رسیدن به این هدف وجود دارد. خودکارهای تبلیغاتی دارای موفقیتی جهانی هستند و یک محیط موثر برای به دست آوردن آگاهی از برند ایجاد می‌کنند.

در ابتدا ممکن است متوجه نشوید که خودکار تبلیغاتی ارزش بازاریابی بالایی برای کسب و کار با ارزش شما را دارند، اما اگر واقعا به طور عمیق در کاربرد خودکار تبلیغاتی ارزان کاوش کنید، خواهید دید که بیشتر از آن چیزی که انتظار دارید بازگشت سرمایه خواهید داشت.
خودکار مورد علاقه خود را در نظر بگیرید، البته شما یکی از آنها را دارید و ممکن است زیاد به آن توجه نکرده باشید. چه چیزی آن را برای شما محبوب کرده و چرا از آن استفاده می‌کنید.

از مواردی که باید به آن توجه کنید، احساس زمان در دست داشتن و این که چگونه جوهر به طور یکپارچه باعث نوشتن مطلوب خواهد شد، دو عامل مهمی هستند که در انتخاب یک خودکار برای نوشتن مورد توجه قرار می‌گیرند.
برای یک خودکار تبلیغاتی فلزی که برای معرفی کسب و کار خود تصمیم به استفاده از آن را دارید، زیبا بودن هم دلیل دیگری است که افراد و مشتریان را تشویق به استفاده از آن خواهد کرد و اگر لوگو و نام برند را بر روی آن بصورت خوانا و با فونتی زیبا چاپ کرده باشید، در شناسایی برند نقش بسزایی خواهد داشت.

همیشه از محصول تبلیغاتی با کیفیت استفاده کنید، با این کار جلوه خوبی از برند خود را به نمایش خواهید گذاشت و مشتریان احساس بهتری نسبت به برند شما خواهند داشت.

نکاتی در مورد انتخاب خودکار تبلیغاتی

زمانی که یک خرید خودکار تبلیغاتی را مد نظر قرار می‌دهید باید در انتخاب خود خلاق و نوآور باشید، به معنای واقعی ده‌ها هزار انتخاب در انواع مختلف قیمت وجود دارد.
شما باید مخاطبین هدف خود را شناسایی کنید و این نکته را باید در نظر داشته باشید که ممکن است مجبور باشید از چندین سبک و شکل مختلف خودکار برای رسیدن به اهداف بازاریابی خود استفاده کنید.
شما نمی‌خواهید یک خودکار گران قیمت را به هر کسی که به غرفه شما در نمایشگاه‌ها می‌آید هدیه دهید و از طرف دیگر نباید یک خودکار با قیمت پایین به یک مشتری که قرارداد مبلغ بالایی با شرکت شما منعقد کرده بدهید. برای هر موقعیتی باید هدیه‌ای مناسب با آن داشته باشید.

مزایای استفاده از خودکار تبلیغاتی با لوگوی چاپ شده بر روی آن، برای بازاریابی برند شما بی‌پایان است. تحقیقات نشان داده‌اند هر خودکار تبلیغاتی در طول عمر خود ممکن است تا هفت کاربر مختلف داشته باشد.
افراد خودکارها را از همدیگر قرض می‌گیرند و بعضی وقت‌ها آن را به صاحبش پس نمی‌دهند، از طرف دیگر اکثر افراد با خود خودکار حمل نمی‌کنند و معمولا آن را از بقیه قرض می‌گیرند. هر چه افراد با نام برند و خدمات و محصولات شرکت شما بیشتر برخورد کنند احتمال اینکه در زمان نیاز شرکت شما را به یاد آورند بیشتر خواهد بود.
اینها تبلیغاتی بسیار ارزان قیمت برای برند شما هستند، تنها با هدیه 10 هزار خودکار در طول یک سال، ممکن است تا 70 هزار کاربر مختلف داشته باشید که فقط با استفاده از یک خودکار تبلیغاتی با برند شما آشنا شده‌اند.


» نظر

فواید استفاده از محصولات تبلیغاتی سفارشی قسمت دو

هدایای تبلیغاتی پدیده جاوید یکی از پر فایده‌ترین موارد بازاریابی هستند که بطور موثر برند شما را تبلیغ خواهند کرد. با انتخاب صحیح این آیتم‌ها بازده سرمایه باور نکردنی خواهید داشت.

نمایش چندگانه محصولات تبلیغاتی برای پیام تبلیغاتی

فرکانس موثر یک عبارت تبلیغاتی است که به میزان نمایش‌های تبلیغاتی اشاره می‌کند که برای رسیدن به ارتباط موثر مورد نیاز هستند. ایده این است که پیام تبلیغاتی به همان اندازه که بیشتر دیده شود، قوی‌تر می‌شود.
در مورد محصولات تبلیغاتی با لوگوی شرکت، دیده شدن اغلب به صورت روزانه انجام می‌شود. با هدیه دادن یک لیوان تبلیغاتی زمانی که افراد هدف که این هدیه را دریافت کرده‌اند و از آن استفاده می‌کنند را در نظر بگیرید.
چه او درک کند و چه متوجه نباشد، مدام به لوگو و پیام تبلیغاتی که بر روی محصول چاپ شده، نگاه می‌کند. فرکانس موثر در سطح بسیار بالایی با این نوع هدایای تبلیغاتی مارکدار قرار دارد.
در این روزها یکی از محصول تبلیغاتی جدید که امتیاز بالایی در مقیاس فرکانس موثر دارد، یک نگهدارنده گوشی تلفن همراه است که بارها در طول روز دیده خواهد شد.

یادآوری شرکت با محصولات تبلیغاتی

یک مورد دیگر در رابطه با محصولات تبلیغاتی سفارشی چاپ نام شرکت، تلفن، فکس، و آدرس وب سایت خواهد بود. اینها چهار عنصر مهم هستند که یک محصول تبلیغاتی که می‌خواهید ارائه دهید، باید آنها را داشته باشد.
ممکن است شما تصور کنید، یکی از آنها کفایت می‌کند و بگویید یک کارت ویزیت هم همان کار را انجام می‌دهد، اما کارت ویزیت کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد.
لوله‌کش محلی یا مشاور املاک و مستغلات می‌تواند با پرداخت کمی هزینه بیشتر از یک کارت ویزیت آهن‌ ربادار با طرحی زیبا استفاده کند که بتواند بر روی یخچال به نمایش گذاشته شود. احتمال بیشتری وجود دارد که کاربر بالقوه خدمات این شرکت‌ها، به صورت روزانه به کارت نگاه کند و در زمان نیاز داشتن به خدمات، با این شرکت‌ها تماس بگیرد.

تبلیغات هدفمند

یکی از دلایل اصلی استفاده از محصولات تبلیغاتی لوگودار این است که برای تبلیغ کننده توانایی هدف قرار دادن بخش خاصی از بازار را فراهم می‌کند.
بازاریابان مجرب می‌دانند که بالاترین بازگشت سرمایه‌گذاری از تمرکز محصولات تبلیغاتی بر روی افرادی است که واقعا می‌توانند از محصول آنها استفاده کنند و یا دیگران را برای استفاده از آن تحت‌تاثیر قرار دهند، خواهد بود.
برای مثال، یک شرکت آمبولانس احتیاج به هدیه دادن یک محصول تبلیغاتی لوگودار ندارد که به تمام افراد هدیه دهد.
با این حال، با تبلیغات هدفمند، آنها می‌توانند خودکار و کاغذهای یادداشت با لوگوی شرکت را به مدیران یک آسایشگاه که در نهایت باعث تماس با یک شرکت آمبولانس خواهد شد، هدیه دهند.

تصویر سازی برند

تشخیص و درک یک برند به شدت تحت‌تاثیر ارائه تصویری آن قرار دارد. هویت برند موثر با استفاده مداوم از عناصر بصری خاص به دست می‌آید.
محصولات تبلیغاتی سفارشی شده یک روش ایده‌آل برای انتقال تصویر برند ارائه می‌کنند.
تبلیغ کنندگان با یک پالت خالی شروع می‌کنند و می‌توانند طرح‌های تبلیغاتی خود را با گرافیک جذاب و عناصر بصری سفارشی کنند که به تقویت تصویر مثبت در ذهن مخاطب هدف کمک می‌کند.
دیدن انواع مختلف اقلام تبلیغاتی، اما همه با تصویر گرافیکی یکسان، به شرکت کمک می‌کند تصویر مثبتی در مورد یک محصول یا سرویس خاص در ذهن مصرف کننده ایجاد کند.

حفظ مشتریان قدیمی

بدست آوردن مشتریان جدید در این اقتصاد دشوار و نگهداری از مشتری‌های قدیمی سخت‌تر است.
تماس‌های تلفنی و ایمیل یک راه برای برقراری ارتباط هستند، اما اغلب کافی نیستند. فرستادن یک محصول تبلیغاتی برای یک مشتری قدیمی یک راه کم‌هزینه و مناسب برای جلب توجه مشتریان قدیمی است و به آنها یادآوری می‌کند که شرکت تمایل به انجام دوباره کسب و کار با آنها را دارد.
تصور کنید که واکنش مشتریان وقتی که یک عینک آفتابی را دریافت می‌کنند، با نامه‌ای در مورد تمام ایده‌های جدید و روشنی که شرکت ارائه می‌دهد، چه می‌تواند باشد.
در صورت ارائه خدمات جدید از طرف شرکت شما، ارائه محصولات تبلیغاتی به همراه شرح خدمات و محصولات جدید تاثیر زیادی در رونق کسب و کار شما خواهد داشت.

استفاده از محصولات تبلیغاتی با لوگوی شرکت عامل مهمی در انجام کسب و کار است.
آن شرکت‌هایی که از محصولات تبلیغاتی استفاده نمی‌کنند و یا علاقه‌ای به ترویج تصویر مثبت در مورد محصول یا خدمات خود ندارند در خطر به نظر می‌رسند.
در محیط کسب و کار امروزی، استفاده از محصولات تبلیغاتی می‌تواند یک تصویر مثبت در ذهن مشتریان بالقوه و موجود ایجاد کند.


» نظر