سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محصولات تبلیغاتی چیست؟

محصولات تبلیغاتی (که به عنوان هدیه تبلیغاتی نیز نامیده می‌شوند)، موردی است که بر روی آن، لوگو یا دیگر پیام‌های بازاریابی چاپ شده است. هدف از هدیه دادن این موارد این است که نام برند و اطلاعات شرکت را در مقابل دید مخاطب هدف خود نگه دارند.

آیتم‌های مفید، معمولا به دلیل احتمال بالای نگهداری و کاربرد، برای تبلیغات استفاده می‌شوند و در نتیجه تعداد تاثیرات پیام بازاریابی برند را افزایش می‌دهند. به دلیل پتانسیل تاثیر بالا، که هزینه هر تاثیر تبلیغات را کاهش می‌دهد، هدایای تبلیغاتی می‌توانند یک ابزار بازاریابی مقرون‌به‌صرفه باشند.

محصولات تبلیغاتی هم قدرتی مانند هدیه دارند. زمانی که افراد یک هدیه دریافت می‌کنند، آنها بیشتر تمایل دارند که با خرید یا حمایت از هدیه دهنده، تلافی کنند.

تاریخچه محصولات تبلیغاتی

ممکن است به نظر برسد که کالاهای تبلیغاتی که با علامت لوگو پرینت شده‌اند برای همیشه در سراسر جهان وجود داشته‌اند، اما این صنعت نسبتا جوان است.

برخی از موارد اولیه شامل دکمه‌های یادبود برای رئیس‌جمهور آمریکا جورج واشینگتن، تقویم‌ها و دفاتر یادداشت بود. اما این صنعت تا اواخر قرن نوزدهم زمانی که یک چاپخانه‌دار در اوهایو یک فروشگاه کفش را قانع کرد تا کیسه‌های پرینت شده را برای مدارس محلی ارسال کند، چندان مورد توجه قرار نگرفته بود.

در سال 2012، این صنعت 4 / 4 میلیارد دلار گردش مالی داشت. این آمار توسط موسسه پیشرو در صنعت تبلیغات ارائه شده است، موسسه تبلیغات و انجمن محصولات تبلیغاتی (PPAI). این صنعت به توزیع کنندگان، مشاوران و خرده فروشان که محصولات تبلیغاتی را مستقیما به شرکت‌ها و مشتریان می‌فروشند و تامین کنندگان، شرکت‌هایی که کالا و خدمات تبلیغاتی را به توزیع کنندگان می‌فروشند، تقسیم می‌شود. محصولات تبلیغاتی از طریق توزیع مستقیم و از طریق وب سایت‌ها در اینترنت به فروش می‌رسند.

چگونه از آنها استفاده می‌شود؟

آیتم‌های تبلیغاتی به منظور گسترش نام برند مورد استفاده قرار می‌گیرند. سازمان‌ها آنها را بین مشتریان، شرکای فروش و سایر افرادی که می‌توانند به حمایت از تلاش‌های بازاریابی آنها کمک کنند، توزیع می‌کنند.

محل‌های توزیع مشترک و روش‌ها

کنفرانس‌ها و نشست‌ها، رویدادهای خاص مانند جمع‌آوری اعانه، رویدادهای سرگرمی و ورزشی، فروشگاه‌های خرده‌فروشی، رستوران‌ها. این موارد معمولا برای تشویق خرید و ایجاد آگاهی و یا به عنوان پاداش برای خرید، هدیه داده می‌شوند.

برخی از محصولات تبلیغاتی عبارتند از:

پیراهن‌های نخی، چوب گلف، کیسه‌های خرید، بطری‌های آب، انواع تقویم‌ها، کلاه، لوازم تحریر، لوازم خانگی، خودکار، انواع کیف، دکمه‌ها، لوازم جانبی الکترونیکی و تلفن همراه، آیتم‌های مراقبت شخصی مانند ضد عفونی‌کننده‌های دست، فایل‌های نگهداری پرونده‌ها، هدایای غذایی و شکلات و غیره

همان طور که سبک زندگی، نگرش‌ها و تکنولوژی تغییر می‌کنند، بنابراین محصولات تبلیغاتی نیز با آنها هماهنگ می‌شوند. با این حال، دسته‌های محصولات پایه مانند تی‌شرت و لیوان به تولید درآمدها در سال بعد ادامه می‌دهند، زیرا آنها نیازهای اساسی انسان‌ها را برآورده می‌کنند. در حالی که برخی از  محصولات تبلیغاتی ممکن است بهترین عملکرد را داشته باشند، ممکن است برای همه بازارها و مخاطبان کارساز نباشند. باید یک تجزیه و تحلیل کامل از افراد هدف خود قبل از هر اقدامی انجام دهید و مناسب‌ترین محصول انتخاب شود.

چالش‌ها

یکی از چالش‌های استفاده از  محصولات تبلیغاتی، همانند تمامی فعالیت‌های تبلیغاتی، این است که مردم ممکن است این هدایا و مشوق‌ها را دریافت کنند و هرگز از آن سازمان خرید نکنند. این امر هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات را بدون نتیجه افزایش می‌دهد. بنابراین، توزیع باید محدود به بالاترین سطح مخاطبان بالقوه باشد.

علاوه بر هزینه واقعی محصولات، چندین هزینه مرتبط نیز وجود دارند که باید در بودجه بازاریابی محاسبه شوند. این موارد عبارتند از: هزینه‌های راه‌اندازی و اجرای تجهیزات چاپ برای سفارش. همچنین می‌تواند شامل جوهر یا مواد دیگر و هزینه‌های مرتبط با فرآیند چاپ نیز باشد.

حمل و نقل، هرچه وسایل و آیتم‌های تبلیغاتی بزرگ‌تر و سنگین‌تر باشند هزینه حمل آنها بیشتر می‌شود. در برخی موارد، هزینه باربری حتی می‌تواند به اندازه خود محصول باشد.

محل نگهداری و انبارداری، پس از دریافت، یک سازمان باید منطقه‌ای را پیدا کند که در آن اقلام را ذخیره کند تا زمانی که مورد استفاده قرار گیرد. برخی از موارد، به خصوص مواد غذایی و مراقبت‌های شخصی نیز ممکن است تاریخ انقضاء و ویژگی‌های ذخیره‌سازی مانند یخچال را داشته باشند که باید تحت نظارت قرار گیرند.

 

» نظر

محصولات تبلیغاتی برتر برای صنعت مراقبت بهداشتی بخش دو

در بخش قبل درباره تعدادی از هدایای تبلیغاتی که شرکت‌های بهداشتی می‌توانند از آنها استفاده کنند، اشاره کرده‌ایم. هدایای متنوعی را می‌توانید در صنعت خود پیدا کنید که علاوه بر مفید بودن، کاربرد گسترده‌ای هم داشته باشند و بتوانند حسن نیت مردم را نسبت به شرکت شما ایجاد کنند تا در مواقع لزوم به شرکت شما مراجعه کرده و از خدمات و محصولات شما استفاده کنند.

محصولات تبلیغاتی مفید در صنعت بهداشتی

 6. جعبه کمک‌های اولیه جیبی

جعبه کمک‌های اولیه جیبی وقتی که یک بیمار نیازمند توجه پزشکی فوری است در حالی که هیچ پزشک در اطراف نیست، مفید خواهد بود. دریافت کنندگان شما با استفاده از این کیت می‌توانند به اعضای خانواده خود در خانه و یا به دوستانشان در جای دیگری کمک کنند و قبل از بردن بیمار به بیمارستان، کمک‌های اولیه مفیدی را به آنها ارائه دهند. کیت یک هدیه تبلیغاتی عالی است و بسیاری از شرکت‌ها از چنین اقلامی استفاده می‌کنند. این جعبه شامل یک بسته باند، قیچی، موچین، دستکش‌های پلاستیکی، نوارهای چسب زخم‌بندی و یک نوار چسب و یک محفظه کوچک بتادین است.

 7. کیت دندان‌پزشکی

کیت دندان از محصولات تبلیغاتی مفید برای مردم و مخاطبین هدف شما خواهد بود و شرکت مراقبت‌های بهداشتی شما با هدیه دادن این کیت در ذهن مخاطبین خواهد ماند. این جعبه شامل یک قرقره نخ دندان، آینه، مسواک، خمیر دندان و چیزهای مفید دیگر برای بهداشت دندان است. این کیت‌های دندان به ویژه برای مسافران مفید هستند. دقت کنید که کیت دندان، نشان شرکت شما را داشته باشد و پیام شما به طور واضح بر روی آن چاپ شده باشد.

 8. کیسه‌های داغ و سرد

کیسه‌های داغ و سرد برای تسکین درد ورزش‌کاران و افراد دیگر که از درد بدن رنج می‌برند، یکی از محصولات تبلیغاتی مفید خواهند بود. شرکت مراقبت‌های بهداشتی شما می‌تواند کیسه‌ها را به عنوان هدیه در کمپین تبلیغاتی خود ارائه دهد. این کیسه‌ها را می‌توان در فریزر نگهداری کرد و یا در آنها آب گرم ریخت تا بتوانند با قرار دادن بر روی ناحیه درد بیمار، از شدت درد در آن ناحیه بکاهند. لوگوی شرکت بهداشتی خود را روی این کیسه‌ها چاپ کنید و توجه مشتریان را به کسب‌وکار خود جلب کنید.

 9. استفاده از ژل ضد عفونی کننده و ضد باکتری دست

دست‌ها به درستی با کمک ژل ضد عفونی‌کننده و ضد باکتری شسته می‌شوند و این کار یکی از راه‌های حفاظت از بدن است. دریافت کنندگان از ژل شرکت شما به عنوان یک هدیه مفید، از داشتن این محصولات تبلیغاتی در خانه و یا دفتر کار خود خوشحال خواهند شد. دقت کنید که ژل ضد عفونی کننده را با نام و آرم شرکت خود سفارشی کنید.

 10. نگهدارنه‌های قرص 7 روزه

نگهدارنه‌های قرص 7 روزه یک هدیه مفید دیگر است که مشتریان شما دوست دارند از آن برای نگهداری قرص‌ها در طول هفته و دم دست نگه داشتن آنها استفاده کنند. این جعبه قرص به بیماران کمک می‌کند که بدون فراموش کردن، قرص‌ها را به طور منظم مصرف کنند. این مورد 7 بخش مجزا دارد که هر کدام برای هر روز از هفته است و دارای درب‌های جداگانه برای هر روز است. این مورد را با نام و آرم شرکت خود سفارشی‌سازی کنید و به افراد هدف خود هدیه دهید تا آنها همیشه به یاد شرکت شما باشند.

در پایان می توان گفت که محصولات تبلیغاتی راه خوبی برای بازاریابی کسب‌وکار و گسترش نام برند و آشنایی افراد با فعالیت‌های شرکت به شیوه‌ای موثر هستند. هدایای رایگان، حسن‌نیت را برای شرکت شما در میان دریافت کنندگان ایجاد می‌کنند. این هدایا در نهایت باعث می‌شوند که مشتریان احتمالی به کسب‌وکار شما مراجعه کنند و از خدمات و محصولات شما استفاده کنند.


» نظر

محصولات تبلیغاتی برتر برای صنعت مراقبت بهداشتی بخش یک

صنعت مراقبت بهداشتی از بسیاری جهات از هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کند. این صنعت محصولات را به مشتریان توزیع می‌کند تا وفاداری آنها را نسبت به خود به دست آورد. دریافت کنندگان، هدایای رایگان را در خانه‌ها و دفاتر خود نگه می‌دارند و این هدایا افراد را به یاد شرکت و محصولات شما می‌اندازند. بنابراین، محصولات تبلیغاتی شما در نهایت به هدایت گیرنده‌ها به محصولات دارویی و یا دیگر محصولات بهداشتی شما کمک می‌کنند.

هر چند که صنعت پزشکی می‌تواند هدایای رایج مانند لیوان، قلم و بطری آب و غیره را عرضه کند، اما این موارد سنتی و کلیشه‌ای پاسخی مطلوب از سوی مشتریان را در بر نخواهد داشت. برای گسترش بهتر نام برند و علامت تجاری، هدایای تبلیغاتی مربوط به صنعت مراقبت‌های بهداشتی را انتخاب کنید. شما می‌توانید این هدایا را در حاشیه یک سمینار درباره مسائل مربوط به سلامتی و یا هر رویداد دیگری و یا به سادگی آنها را به بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، کارمندان و دیگران برسانید.

 فهرست محصولات تبلیغاتی مفید

 1. باز کننده درب بطری دارو

باز کن درب شیشه دارو یک هدیه مفید است که افراد و مشتریان شما دوست دارند از آن استفاده کنند. باز کننده درب بطری یک راه‌حل ایده‌آل برای باز کردن درپوش محکم مهر و موم شده بطری‌های دارویی است. افراد مسن یا افرادی که از ورم مفاصل رنج می‌برند از محصولات تبلیغاتی مانند این استقبال خواهند کرد. شما می‌توانید این محصول را در مطب دکتر، داروخانه و یا درمانگاه توزیع کنید.

 2. بسته کوچک دستمال کاغذی

شما با ارائه بسته‌های کوچک دستمال کاغذی به عنوان هدایای رایگان به گسترش نام برند شرکت خدمات درمانی خود کمک خواهید کرد. این محصولات تبلیغاتی هدیه‌ای مقرون‌به‌صرفه و مفید در طول فصل سرما و شیوع آنفلانزا بوده و در تمام طول سال مورد استفاده خواهد داشت. بسته‌های کوچک دستمال کاغذی می‌توانند به خاطر اندازه کوچک خود به راحتی جا به جا شوند. این دستمال‌ها در چندین رنگ چشم گیر در دسترس هستند. شما می‌توانید بسته‌های دستمال کاغذی را در هر جایی توزیع کنید.

 3. کیسه‌های خرید پارچه‌ای

کیسه‌های خرید پارچه‌ای جایگزین بادوام برای کیسه‌های خرید ارزان ساخته شده از پلاستیک با کیفیت پایین هستند. افراد با خوشحالی کیسه‌های پارچه‌ای را برای خرید روزانه دریافت می‌کنند. طرح لوگو و نام برند را بر روی کیسه‌های پارچه‌ای محکم و بادوام چاپ کنید و به افراد هدیه کنید. ناحیه نمایش بزرگ‌تر در این کیسه‌ها به شما این امکان را می‌دهد که لوگو، نام شرکت و پیام برند را به طور گسترده بر روی آن چاپ کنید. افراد می‌توانند از کیسه‌های خرید پارچه‌ای برای اهداف چندگانه به عنوان کیسه‌های خرید، کیسه‌های حمل کتاب و غیره استفاده کنند و شرکت‌ها می‌توانند آنها را به محصولات تبلیغاتی برای صنعت خود تبدیل کنند.

 4. گیره و نگهدارنده کارت پرسنلی

مشتریان شما دوست دارند نگهدارنده کارت پرسنلی را به عنوان هدیه داشته باشند. این هدیه از شرکت بهداشتی و درمانی شما به آنها کمک خواهد کرد تا کارت پرسنلی، کارت اعتباری الکترونیکی و دیگر اقلام را بدون هیچ ترسی از از دست دادن آن حفظ کنند. این نگهدارنده‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف ارائه می‌شوند و این محصولات تبلیغاتی باعث دیده شدن نام شرکت شما خواهند شد.

 5. برش دهنده قرص

یک برش دهنده کوچک، قرص دارویی شما را نصف می‌کند و محلی برای نگهداری قرص دارد به طوری که شما می‌توانید دارو را با خود حمل کنید. دستگاه برش مستطیلی شکل یک تکه کوچک خرد کننده و یک محفظه برای نگهداری قرص دارد. آن را می‌توان در هر کیسه یا کیف حمل کرد. این سادگی در حمل باعث می‌شود که برش دهنده کوچک قرص یک محصول تبلیغاتی ایده‌آل برای تبلیغ کسب‌وکار شما باشد. فقط نشان شرکت‌تان را روی آن چاپ کنید و از طرح و رنگ جذاب استفاده کنید تا توجه مشتریان را به شرکت خود جلب کنید.


» نظر