سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فواید استفاده از محصولات تبلیغاتی سفارشی قسمت اول

هدایای تبلیغاتی پدیده جاوید لوگودار سفارشی در هر صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرند. تولید کنندگان، توزیع کنندگان، خرده فروشان و ارائه دهندگان خدمات همگی ارزش این رسانه تبلیغاتی قدرتمند را می‌دانند. استفاده از محصولات تبلیغاتی با لوگوی چاپ شده حتی در عرصه حرفه‌ای نیز گسترش یافته است و توسط وکلا، پزشکان و دندانپزشکان خریداری می‌شود. شما می‌توانید نمونه‌هایی از محصولات تبلیغاتی را حتی هنگام عبور از خیابان ببینید. توجه داشته باشید که انواع چترهای لوگودار، کوله‌پشتی‌ها و ساک‌های زیپ دار تبلیغاتی فقط یک نمونه هستند.

طبق آمار منتشر شده توسط PPAI (انجمن بین‌المللی محصولات تبلیغاتی) کاربران محصولات تبلیغاتی سالانه معادل هجده هزار دلار برای بیش از 400 نوع مختلف از محصولات لوگودار سفارشی هزینه می‌کنند. در اقتصاد امروز، جایی که هر هزینه‌ای برای تبلیغات با یک معیار دقیق مورد بررسی قرار می‌گیرد، بازاریابان به دلایل بسیار معتبری روی کالاهای مارکدار تکیه می‌کنند.

تبلیغات مثبت با محصولات تبلیغاتی

حسن نیت عبارت است از منعکس کردن بخشی از ارزش دفتری یک شرکت یا نهاد سازمانی که به طور مستقیم به دارایی یا تعهدات آن مربوط نمی‌شود. اراده خوب، دارایی معنوی نهایی است. تعریف ساده به این معنی است که اگر دو شرکت محصولی مشابه ارائه کنند، با قیمت یکسان، در زمانی که یک مشتری بالقوه یک هدیه تبلیغاتی پدیده از یکی از این شرکت‌ها دریافت کند، احساس بهتری نسبت به شرکتی که این هدیه را ارائه داده، خواهد داشت. در نهایت محصول را از آنها خریداری می‌کند.

این طبیعت بشری است. مصرف کنندگان هر نوع محصول می‌خواهند بدانند که حمایت آنها مورد تقدیر قرار می‌گیرد. دریافت یک مورد با لوگوی سفارشی یا یک هدیه تبلیغاتی بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ای، به عنوان رشوه تلقی نمی‌شود (از آنجا که در تعریف، محصولات تبلیغاتی هزینه پایینی دارند)، اما به عنوان یک بیان صادقانه در بخشی از پیام شرکت که اجازه می‌دهد خریدار بفهمد شرکت شما برای آنها ارزش قائل می‌شود، موجب پیشرفت کسب و کار شما خواهد شد. یک یادآوری مناسب به ویژه در طول آن زمان‌هایی که محصولات تبلیغاتی شما مورد استفاده قرار می‌گیرند، به نمایش در می‌آید. تصور کنید که کلید خانه شما در یک منطقه تاریک از دست‌تان به زمین می‌افتد، و یک روز قبل از این، یک چراغ‌قوه مارکدار را از شرکتی که برای شما خدماتی ارائه کرده، دریافت کرده باشید. نور این چراغ‌قوه به شما کمک می‌کند که ارتباط گم شده خود را با آن شرکت پیدا کنید و احساس حسن نیت نسبت به دهنده هدیه به مدت طولانی در آینده ادامه خواهد داشت.

تبلیغات دهان به دهان

اخبار تبلیغات دهان به دهان نشان داده‌اند که ارزان‌ترین و اغلب موثرترین نوع تبلیغات، "تبلیغات دهان به دهان" است. فردی که درباره ارزش یک محصول خاص، خدمات و یا شرکتی صحبت می‌کند، بسیار قدرتمندتر از هر نوع تبلیغات نوشتاری یا تصویری تاثیر خواهد گذاشت. یک محصول تبلیغاتی لوگودار و مفید، اغلب می‌تواند این فرآیند را تسهیل کند. برای مثال، یک محصول تبلیغاتی منحصر به فرد، مانند یک خودکار لوکس، ممکن است در حالی که کسی که این هدیه را دریافت کرده از آن استفاده کند، کنار یک غریبه که داخل یک هواپیما نشسته باشد، مورد توجه آن فرد نیز قرار گیرد. ممکن است صحبت در مورد خودکار تبلیغاتی آغاز شود، و مالک ممکن است توضیح دهد که چگونه آن را دریافت کرده، و نام شرکت شما و خدمات خوب ارائه شده توسط شما را ذکر می‌کند. هدیه تبلیغاتی  لوگودار ممکن است چیزی باشد که توسط دیگران جستجو می‌شود. ممکن است بپرسند که آنها چطور می‌توانند این هدیه لوگودار را دریافت کنند و از گیرنده بخواهند که در مورد شرکت شما صحبت کند و اینکه چطور می‌توانند آنها با نماینده فروش شما تماس بگیرند تا همان محصولات تبلیغاتی را دریافت کنند.

آگاهی از برند با محصولات تبلیغاتی

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا در استادیوم‌های ورزشی شرکت‌ها نام خود را در تبلیغات بیلبوردی به نمایش می‌گذارند، نه آدرسی، نه تلفنی، بدون نشانی وب سایت. علتش این است که همه آنها ارزش آگاهی از برند را می‌دانند. آگاهی از برند یک مفهوم بازاریابی است که دانش مشتریان از موجودیت برند را اندازه‌گیری می‌کند. در یک سطح عملی، به این معنی است که اگر قیمت یکسان باشد، یک مصرف کننده احتمالا محصولی را خریداری می‌کند که لوگوی آن شرکت را دیده یا با آن آشنایی دارد، به جای محصول یا خدماتی که برای او ناشناخته است.

آگاهی تجاری نیز به موارد نشانه‌گذاری شده مربوط می‌شود. به عنوان مثال، تولید کننده‌ای که از رویدادهای مختلفی حمایت می‌کند و برند و لوگوی خود را در آن مکان‌ها به نمایش می‌گذارد. افرادی که لوگو و نام برند را می‌بینند، آن را به یاد خواهند داشت و احتمال بیشتری دارد که در زمان خرید آن برند را تشخیص دهند و در نهایت محصولی را خریداری کنند که همان لوگو را داشته باشد. تولید کنندگان لوازم نوزاد، محصول تبلیغاتی مورد استفاده مادرانی که تازه کودکی را به دنیا آورده‌اند به آنها می‌دهند تا این افراد را از برند خود آگاه کنند و در نهایت، مادران محصول را زمانی که به آن احتیاج دارند، خریداری کنند.



» نظر

4 نکته مهم برای خرید محصولات تبلیغاتی سفارشی

استفاده از محصولات تبلیغاتی سفارشی با محبوبیت بالایی به رشد خود ادامه می‌دهد. در واقع، هدایای تبلیغاتی مختلفی در همه جا وجود دارند. محصولات تبلیغاتی برای هر کمپین بازاریابی مثل کارت‌های کسب و کار شده‌اند. خبر خوب این است که محصولاتی که لوگو و نام برند بر روی آنها چاپ شده به عنوان ابزار تبلیغاتی عمل می‌کنند. اما این به شرطی است که این محصولات تبلیغاتی را به درستی انتخاب کنید. به عبارت ساده، داشتن لوگو و یا نام کسب و کار بر روی یک خودکار برچسب دار، لیوان، توپ، تی‌شرت و یا حتی در یک ابزار فنی، اگر به درستی مورد استفاده قرار نگیرد، شگفتی نخواهد کرد. اگر می‌خواهید هدایای تبلیغاتی سفارشی را بخرید، 4 نکته زیر به شما کمک خواهد کرد تا محصول مناسب را انتخاب کنید.


 1. انتخاب محصول تبلیغاتی که به طور مرتب مورد استفاده قرار خواهد گرفت


یکی از اسرار برای به حداکثر رساندن بازده از محصولات تبلیغاتی سفارشی، استفاده کردن مخاطبین از آنها به طور منظم است. این کار تضمین می‌کند که گیرنده در هر زمان با محصول تماس پیدا می‌کند. افرادی که تعامل یا کار با گیرنده دارند، به طور مداوم در معرض لوگو یا نام تجاری شما قرار می‌گیرند و ممکن است در نهایت به مشتریان شما تبدیل شوند، اگر آنها به اندازه کافی برند شما را ببینند. برای رسیدن به این هدف، باید یک محصول تبلیغاتی جذاب ، از مواد بادوام را انتخاب کنید. محصول نه تنها باید جذاب باشد بلکه باید دوام زیادی هم داشته باشد.


 2. مخاطبان هدف را در نظر بگیرید


جدا از فاکتورهای معمول از قبیل سن، جنسیت و وضعیت اجتماعی؛ شما باید تصمیم بگیرید که آیا یک محصول تبلیغاتی خاص برای یک مشتری فعلی و یا یک مشتری احتمالی در نظر گرفته شده است. دادن هدایا برای هدف قرار دادن یک مشتری موجود باید به طور متفاوت از هدایا و سایر وسایل تبلیغاتی که مشتریان بالقوه را هدف قرار می‌دهند، مورد توجه قرار گیرد. به بیان ساده، به این دلیل است که باید به گروهی گفته شود که چرا باید از محصول استفاده کنند در حالی که گروه دیگر باید منافع استفاده از محصولات شما را بداند. همچنین ممکن است مفید باشد که محصولات تبلیغاتی خاصی داشته باشید، به خصوص اگر بخش بازار شما محلی باشد.


 3. موارد باید منحصر به فرد باشند


این یک چالش است که شما باید با آن روبرو شوید، به خصوص در تصمیم‌گیری برای استفاده از آن برای مخاطب. قاعده کلی استفاده از هدایای تبلیغاتی نفیس و کاربردی به هنگام هدف قرار دادن مشتریان جدید است، اما محصولات تبلیغاتی که بر عملکرد و کیفیت تاکید دارند در هنگام برخورد با مشتریان موجود مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر دو گزینه به نفع شما عمل خواهند کرد و بهتر است بدانید کدام گزینه را در یک سناریوی مشخص انتخاب کنید.


 4. استفاده از محصولات تبلیغاتی متنوع


شما باید انواع مختلف محصولات تبلیغاتی را در اختیار داشته باشید تا به افراد مختلف هدیه دهید. هیچ‌کس را مستثنی نکنید و حتما یک روش تبلیغاتی نباید مکمل دیگری باشد. نتیجه نهایی یک ترکیب قوی از محصولات تبلیغاتی مناسب در اختیار شما خواهد بود که از آن می‌توانید به عنوان شناسایی برند استفاده کنید.


استفاده موثر از محصولات سفارشی ارتباط نزدیکی با انتخاب درست در طول فرآیند خرید دارد. شما باید عواملی مانند استفاده، طول عمر و منحصر به فرد بودن را برای محصول تبلیغاتی در نظر بگیرید. زمانی که این کار درست انجام شود، شما به فروش بیشتر در کسب و کار خود، افزایش آگاهی از برند و نیز ماندن در صدر صنعت خود خواهید رسید. اما همانند دیگر روش‌های تبلیغاتی، هدایای تبلیغاتی نباید به تنهایی مورد استفاده قرار گیرند بلکه در ترکیب با دیگر روش‌های بازاریابی استفاده شوند تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.



» نظر

چگونه سرمایه خود را با هدایای تبلیغاتی افزایش دهید؟

اگر در بازاریابی یک کسب و کار جدید هستید و یا کسب و کار خود را شروع کرده‌اید، سرمایه‌گذاری در هدایای تبلیغاتی ممکن است یک ماجراجویی غیر ضروری و پر هزینه به نظر برسد. 

ممکن است برای شما یک سورپرایز باشد، اما استفاده از هدایای تبلیغاتی خاص موثرترین راه برای ایجاد و شکل دادن به برند شما است. این بهترین راه برای افزایش آگاهی و تعامل مشتریان احتمالی شما است. این نکات اساسی را دنبال کنید تا بیش‌ترین میزان سود را از هدایای تبلیغاتی به دست آورید.

ببینید که مخاطب هدف شما چه کسی است

یک تحقیق کامل از بازار انجام دهید و بفهمید که مشتریان احتمالی شما چه کسانی هستند. اگر این کار را انجام دهید، وقتی تصمیم بگیرید که دقیقا چه نوع هدیه تبلیغاتی را انتخاب کنید، کمک بزرگی خواهد بود، چون شما باید چیزی را پیدا کنید که برای مخاطب هدف شما نه تنها جالب باشد، بلکه مفید نیز باشد. تحقیقات خوب و مفصل، اطلاعات ارزشمندی در زمینه تهیه یک خرید هوشمند به شما خواهند داد.

راهی برای رسیدن به مخاطب هدف خود پیدا کنید

بسیار خوب، پس معلوم شد که مشتریان احتمالی شما چه کسانی هستند. حالا چه کار می‌کنید؟ تا جایی که می‌توانید سعی کنید بفهمید که کدام یک از هدایای تبلیغاتی بهترین راه برای رسیدن به مخاطب هدف شماست. اگر راه درست را پیدا کنید، تاثیر زیادی بر روی آنها می‌گذارد. 

مکان و نحوه توزیع محصول شما فوق‌العاده مهم هستند. پیدا کردن یک راه برای گرفتن تبلیغ شما در دستان مشتریان، می‌تواند به سادگی برگزاری یک رویداد یا شرکت در نمایشگاه باشد.

هدایای تبلیغاتی خود را به دقت انتخاب کنید

اگر یک هدیه تبلیغاتی خوب، سرگرم‌کننده، به یاد ماندنی و مفید داشته باشید، نادیده گرفتن آن غیر ممکن خواهد بود. دقت کنید که اطلاعات تماس و آدرس وب سایت بر روی هدایای تبلیغاتی قابل مشاهده باشند، چون این محصول تا زمانی که کارکرد داشته باشد شرکت شما را تبلیغ می‌کند. 

به مشتری چیزی بدهید که نه تنها کارکرد روزانه داشته باشد، بلکه دارای دوام بالایی هم باشد. اگر این یک هدیه کوچک است، اما به طور مرتب استفاده می‌شود و به نوعی نماینده کسب و کار شما خواهد بود.

یک شرکت که از آیتم تبلیغاتی کم دوام استفاده می‌کند به زودی از یادها خواهد رفت، اما چیزی ارزشمند و مفید از قبیل فلش مموری تبلیغاتی که برند و اطلاعات شرکت بر روی آن چاپ شده باشد، انتخاب بزرگی برای هر کسی خواهد بود.

این آیتم تبلیغاتی مصرف هر روزه داشته و به مدت خیلی طولانی دوام خواهد آورد، در این مدت بجز فردی که این هدیه را دریافت کرده اطرافیان آن شخص هم با برند شما آشنا خواهند شد.  

اگر لوگو و برند شرکت بر روی هدایای تبلیغاتی شما به طور واضح چاپ شوند، آنها تا زمانی که مورد استفاده قرار می‌گیرند برای برند شما تبلیغ خواهند کرد. علاوه بر این، اگر این پتانسیل را داشته باشد که به شخص دیگری هم واگذار شود تعداد بیشتری از مردم با شرکت شما آشنا خواهند شد، این یک حرکت بازاریابی است که هیچ رسانه دیگری نمی‌تواند با آن تطبیق داشته باشد. 

به یاد داشته باشید از هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت و بی کیفیت در کمپین بازاریابی خود استفاده نکنید، این کار تاثیر معکوس بر روی افراد خواهد گذاشت.  


» نظر

راهنمای استفاده از خودکار تبلیغاتی سفارشی بخش دو

در مقاله قبل مواردی که برای انتخاب یک خودکار تبلیغاتی که بتواند به شما کمک کند را بیان کردیم. در این مقاله به ادامه آن می‌پردازیم.

سبک‌ها و مزایا

زمانی که ایده کلی از خودکار تبلیغاتی ارزان که نیاز خواهید داشت، دارید، زمان آن رسیده است که انتخاب‌های خود را محدود کنید. مواد تشکیل دهنده آن را انتخاب کنید که می‌تواند فلز، پلاستیک، چوب باشد. در مورد انواع نقوش که شما ترجیح می‌دهید، حکاکی شده با لیزر یا چاپ شده بر روی آن، فکر کنید. مکانیزم آن را انتخاب کنید، تغییراتی که قابل اجرا باشند و برای معرفی کسب و کار شما بهتر عمل کند را انجام دهید. سپس، سبکی که با دید شما متناسب است را پیدا کنید:

خودکار تبلیغاتی با نوک ساچمه‌ای

معمول‌ترین سبک خودکار، خودکار با نوک ساچمه‌ای است که این مدل با نوک آن نامگذاری شده‌است که می‌چرخد و یک جوهر با چرخش ساچمه از درون نوک به بیرون حرکت می‌کند. به دلیل خاصیت جوهر و مکانیزم آن، خودکار تبلیغاتی با نوک ساچمه‌ای به هنگام نوشتن نیاز به فشار بیشتری دارد، اما جریان دقیق‌تری دارد و جوهر آن اغلب ضد آب است. خودکارهایی با نوک ساچمه‌ای در سبک‌ها و مواد مختلف ساخته می‌شوند و آن‌ها را به انتخاب آسان برای هر مخاطب تبدیل می‌کنند.

خودکار تبلیغاتی با نوک توپ چرخنده

یکی از بستگان نزدیک خودکار با نوک ساچمه‌ای است، این قلم از همان مکانیسم استفاده می‌کند اما جوهر متفاوتی دارد که به راحتی جریان می‌یابد و مبتنی بر آب یا ژل بر پایه آب است. از آنجا که آن‌ها به فشار کمتری برای نوشتن بر روی کاغذ نیاز دارند، برخی ممکن است آن‌ها را به انواع خودکار تبلیغاتی با نوک ساچمه‌ای ترجیح دهند؛ و ممکن است مشتریان بیشتری از آنها استقبال کنند و مورد استفاده قرار دهند.

استفاده از خودکار و روان نویس و خودنویس در یک جعبه

این هدایای تبلیغاتی فقط یک خودکار تبلیغاتی ساده نیست. در یک جعبه شیک، یک خودکار تبلیغاتی با یک روان نویس و یک خودنویس قرار داده شده. یک ترکیب منحصر به فرد، با ارزش و دارای جذابیت بالا و به شما این امکان را می‌دهد که با هدیه دادن آنها توجه مخاطبین را به کسب و کار خود جلب کنید.

استاده از خودکار تبلیغاتی چراغ دار

یک چراغ در یک خودکار؟ در واقع این کار برای محیط‌های کم نور کاملا مناسب است و یک راه مطمئن برای تمیز دادن خودکار تبلیغاتی خود از بقیه رقیبان است. بر روی لوگو و یا پیام خود توجه کنید و با هدیه دادن به مشتری یک روش کاملا جدید برای نوشتن را انتخاب کنید.

هنگامی که در تبلیغات، شما نیاز به جلب توجه بیشتری دارید و یا می‌خواهید از یک مشتری یا کارمند ویژه قدردانی کنید، ممکن است خودکار تبلیغاتی بهترین راه برای انتقال پیغام شما باشد. مواد خاص و یا جوهر و مارک‌های معروف، پیچیدگی و ارزش را به هدیه یا ترفیع شما می‌بخشند.

با تنوع بالایی که در سبک‌های ارائه شده در میان مجموعه ما پیدا می‌شوند، شما مطمئن خواهید بود که مناسب‌ترین گزینه برای رویداد تبلیغاتی بعدی خود را پیدا خواهید کرد.

نتیجه گیری و انتخاب خودکار تبلیغاتی مناسب

حالا که می‌دانید چگونه از خودکار تبلیغاتی در برنامه تبلیغاتی یا بازاریابی خود استفاده کنید، انتخابات منحصر به فرد این مورد تبلیغاتی را چک کنید.

آیا نیاز به کمک در تصمیم‌گیری در زمینه خودکار دارید؟ نگران نباشید. تیم متخصصان ما آماده است تا تجربه خود را در اختیار شما قرار دهد. امروز با ما یک تماس بگیرید و تفاوت یک برند قوی را کشف کنید.


» نظر