سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پازل تبلیغاتی ابزار سرگرمی برای همه

پازل تبلیغاتی ابزار سرگرمی برای همه

استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از موثرترین ابزار بازاریابی برای صاحبان کسب‌وکارها محسوب می‌شود. با هدایای تبلیغاتی می‌توان نام برند را توسعه داد و به هدف نهایی کسب‌وکار که فروش بیشتر است دست پیدا کرد. انتخاب خلاقانه هدیه تبلیغاتی بسیار دارای اهمیت است. پازل تبلیغاتی یکی از این انتخاب‌هاست که ضمن سرگرم کردن مخاطبان نام برند شما را به آنها یادآوری می‌کند.

پازل ابزار سرگرمی برای افراد در سنین مختلف است. این بازی فکری در افراد حس غرور و خودباوری را برمی‌انگیزد. وقتی آخرین قطعه پازل را در جای خودش قرار می‌دهید حسی به شما دست می‌دهد که انگار در یک نبرد بزرگ پیروز شده‌اید.

پازل‌ها از قطعه‌های کوچکی تشکیل می‌شوند که با در کنار هم قرار گرفتن تصویر بزرگ و اصلی را پدید می‌آورند. این قطعه‌ها در اطراف خود برآمدگی یا فرورفتگی دارند که باعث می‌شود قطعه‌ها کنار هم قرار بگیرند و در نهایت استحکامی بین آنها به وجود بیاید.

تولیدکنندگان پازل طرح مورد نظر را که معمولا از مناظر طبیعی، ساختمان‌های مشهور جهان، حیات وحش، شخصیت‌های معروف انیمیشن‌ها و... انتخاب می‌شود روی مقوا و کاغذ مخصوص چاپ می‌کنند.

کپی تابلوهای نقاشی معروف جهان مانند مونالیزا اثر داوینچی، شب پرستاره اثر ونگوگ و... نیز از طرح‌های پرطرفدار پازل در میان افراد است. حتی بعضی از تولیدکنندگان پازل به صورت سفارشی تصاویر دلخواه مشتری را روی پازل چاپ می‌کنند که البته هزینه بیشتری خواهد داشت.

در سال‌های اخیر علاوه بر پازل‌های دوبعدی، پازل سه‌بعدی نیز در بازار عرضه شده است که عموما به شکل کره یا هرم طراحی شده است. جنس این پازل‌ها پلاستیکی است و کمتر از مقوا در ساخت آن استفاده می‌شود. هر قطعه از پازل شماره‌گذاری می‌شود تا درست کردن آن آسان باشد. یکی از طرح‌های پازل سه‌بعدی که در ایران هم ارائه شده، کره زمین در شکل‌های مختلف است که پس از درست کردن برای تزئین میز به کار برده می‌شود. قیمت پازل‌های سه‌بعدی معمولا گران است.

پازل تبلیغاتی در انواع مقوایی مسطح، فوم، مقوایی برجسته و بدون قاب در اندازه‌ها و تعداد تکه‌های متفاوت تولید می‌شوند. پازل چرمی و پازل مغناطیسی نیز از دیگر انواع پازل است که در بازار ارائه شده است.

پازل‌های تبلیغاتی پدیده جاوید در اندازه‌ها و تعداد تکه‌های مختلف تولید می‌شوند. معمولا پازل 12 تکه در سایز 9×12 سانتی‌متر، پازل 24 تکه در سایز 12× 18 سانتی‌متر، پازل 48 تکه در سایز 18×25 سانتی‌متر و پازل 70 تکه در سایز 19×28 سانتی‌متر در بازار وجود دارند. شما می‌توانید با چاپ نام برند و لوگوی کسب‌وکارتان روی پازل آن را سفارشی‌سازی کنید.

اگر کودکان در گروه هدف شما قرار دارند می‌توانید به آنها پازل هدیه بدهید. پازل تبلیغاتی را می‌توانید با طرح‌های انمیشنی که برای کودکان جذابیت دارد تهیه کنید و به کودکان در مهد کودک یا مدارس هدیه بدهید.

این پازل‌ها می‌توانند با هدف آموزشی و به صورت ابزار کمک آموزشی در اختیار دانش‌آموزان قرار بگیرند. برای مثال می‌توان نقشه جهان و نقشه ایران را به صورت پازل تهیه کرد و آن را برای آموزش جغرافیا در اختیار دانش‌آموزان قرار داد. همچنین از پازل برای آموزش حروف و جمله‌سازی به کودکان زبان‌آموز نیز استفاده می‌شود.

پازل برای بزرگسالان هم کاربرد دارد و یک سرگرمی ایده آل برای گذراندن اوقات فراغت آنهاست. شب‌های طولانی زمستان با درست کردن پازل به زودی می‌گذرد. حتی پازل برای درمان افسردگی به کار برده می‌شود. به افراد سالمند توصیه می‌شود برای فعالیت مغزی و پیشگیری از آلزایمر درست کردن پازل یا انجام بازی‌های فکری را در برنامه روزانه خود قرار دهند.

پازل تبلیغاتی هدیه‌ای خاص و تاثیرگذار برای مخاطبان شماست. با توجه به گروه هدف و نوع کسب‌وکار خود پازل مناسب را انتخاب و نام برند خود را روی آن چاپ کنید. با این کار برندتان را در ذهن مشتریان تثبیت می‌کنید.


» نظر

نشانگر کتاب، هدیه تبلیغاتی جذاب فرهنگی

نشانگر کتاب، هدیه تبلیغاتی جذاب فرهنگی

صاحبان کسب‌وکارها و مدیران بازاریابی همیشه در جست‌وجوی بهترین روش‌های تبلیغاتی برای معرفی محصولات و پیشبرد اهداف برند خود هستند. استفاده از هدایای تبلیغاتی روشی موثر و پربازده برای کسب‌وکارهاست. استفاده از هدایای تبلیغاتی کاربردی و خلاقانه باعث ایجاد تعاملی سازنده و تاثیرگذار با مشتریان می‌شود. در نظر داشته باشید برای تهیه هدیه تبلیغاتی حتما لازم نیست هزینه زیادی در نظر بگیرید مهم این است در انتخاب و طراحی آن خلاقیت به خرج دهید. نشانگر کتاب هدیه تبلیغاتی خاصی است که نظر مشتریان شما را به خود جلب خواهد کرد.

مطالعه همیشه مفید است و ضمن افزایش سطح اطلاعات افراد مهارت‌های تفکر انتقادی را در آنها تقویت می‌کند. این درست همان ویژگی‌هایی است که کارفرماها در جست‌وجوی آن هستند.

تحقیقات بارها نشان داده است که انگیزه خواندن با افزایش سن کاهش می‌یابد. اگر کودکان و نوجوانان در سن پایین از خواندن کتاب لذت نمی‌برند بعید به نظر می‌رسد در سن بزرگسالی به مطالعه علاقه‌مند شوند. اکثر افراد برای مطالعه به انگیزه نیاز دارند و چیزی به سادگی یک نشانگر کتاب با طرح زیبا و خلاقانه می‌‌تواند این انگیزه را به افراد ببخشد و آنها را به ادامه مطالعه تشویق کند.

انواع نشانگر کتاب

وقتی در حال خواندن کتابی هستیم و کاری پیش می‌آید دنبال خودکار، مداد، یک تکه کاغذ یا... هستیم تا صفحه کتاب را گم نکنیم. اما استفاده از نشانگرهای کتاب راحت‌تر است و جذابیت بیشتری برایمان دارد. نشانگرهای کتاب در طرح‌های خلاقانه‌ای تولید می‌شوند و گاهی اثر هنری منحصربه‌فردی به شمار می‌آیند. طراحی نشانگرهای کتاب به شکل چراغ مطالعه، پیام‌های تشویقی، حیوانات فانتزی، نشانه‌های گیاهی، فنجان قهوه، نوار کاست، گل‌های بافته‌شده و بسیاری طرح‌های خلاقانه دیگر نظر مخاطبان را به خود جلب می‌کند.

نشانگرهای چندمنظوره هم بسیار برای مخاطبان به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان کاربردی است. این نشانگرها شبیه خط‌کش هستند و علاوه بر اندازه‌گیری، کاربرد شابلون برای اشکالی نظیر دایره، مربع، مثلث و... دارند.

نشانگرهای چوبی با تنوع در طرح بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. رنگ طبیعی چوب چه روشن باشد چه تیره، زیبایی دوچندانی به این نشانگرها می‌بخشد.

نشانگرهای چاپی یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین هدایای تبلیغاتی در دسترس محسوب می‌شود. تقریبا افراد بدون در نظر گرفتن طرح، شکل و رنگ نشانگر کتاب از آن برای علامت گذاشتن صفحات کتاب استفاده می‌کنند. با چاپ نام و لوگوی برند خود روی نشانگرهای کتاب و هدیه آن به مشتریان و مخاطبان نگرش مثبتی در آنها نسبت به برندتان ایجاد می‌کنید.

نشانگرهای کتاب سبک و به راحتی قابل حمل هستند و این یکی از دلایل محبوبیت این ابزار بازاریابی محسوب می‌شود. اگر شما صاحب کسب‌وکاری هستید که مشتریانی در شهرهای دیگر دارید ارسال هدیه برای آنها معمولا پرهزینه است. انتخاب نشانگر کتاب راهی ساده و مقرون‌به‌صرفه برای قدردانی از مشتریان وفادار شماست.

نشانگرهای نمدی یکی از سبک‌ترین گزینه‌ها در میان نشانگرهای کتاب است که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در بازار ارائه می‌شوند. مزیت بزرگ این نشانگرها نسبت به نشانگرهای کاغذی دوام و عدم پاره‌شدن آنهاست. نشانگرهای نمدی تبلیغاتی ارزش بی‌نظیری دارند و محصول تبلیغاتی واقعا حرفه‌ای به شمار می‌آیند.

اگر کسب‌وکار شما با کودکان سروکار دارد و می‌خواهید آنها را تشویق به مطالعه کنید از نشانگرهای کتاب رنگارنگ با طرح‌های انیمیشن‌های محبوب و حیوانات فانتزی استفاده کنید. طرح خرس پاندا، سگ باوفا، قورباغه، زنبور عسل و... یک باغ وحش فوق‌العاده را برای آنها به وجود می‌آورد. می‌توانید این نشانگرها را به صورت طرح برجسته سفارش دهید.

رنگ‌های بسیار متنوعی برای این نشانگرها وجود دارد که جذابیت آنها را بیشتر می‌کند. اگر برند شما رنگ خاصی دارد می‌توانید از آن استفاده کنید. اگر قرار است این هدایای تبلیغاتی را به دانش‌آموزان بدهید روی آنها عبارت‌های انگیزشی یا نقل‌قول‌های الهام‌بخش درباره فواید مطالعه چاپ کنید.

حتما لوگو و نام برند خود را در بهترین جای نشانگرهای کتاب حک کنید تا در معرض دید مخاطبان باشد و برند شما را برایشان تداعی کند.  


» نظر

بهترین برندهای خودکار برای هدایای تبلیغاتی

 بهترین برندهای خودکار برای هدایای تبلیغاتی
خودکار اینقدر در دسترس است که شاید کمتر به اهمیت آن فکر کنیم. اما در بسیاری از فرهنگ‌ها خودکار تنها ابزاری برای نوشتن نیست بلکه نشان‌دهنده شخصیت افراد است. امضایی که هویت شما را نشان می‌دهد با خودکار روی کاغذ نقش می‌بندد. خودکار شخصی حضور موثری در زندگی روزمره افراد دارد. پس اگر قصد دارید از خودکار تبلیغاتی به عنوان ابزار بازاریابی برای توسعه برند خود استفاده کنید با این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین برندهای خودکار مناسب برای هدایای تبلیغاتی آشنا شوید.
حتما این سوال برایتان پیش آمده که چگونه بهترین خودکار تبلیغاتی را برای کسب‌وکار خود انتخاب کنیم؟ بهترین انتخاب، ایجاد تعادل میان بودجه درنظرگرفته‌شده با نیازهای شما از یک خودکار تبلیغاتی است. قیمت خودکار و طراحی گرافیکی آن دو مولفه مهم از منظر بازاریابی محسوب می‌شوند. رنگ خودکار در جذب مخاطبان و تاثیرگذاری روی آنها بسیار اهمیت دارد اما شکل و فرم خودکار باید متناسب با لوگوی کسب‌وکار شما انتخاب شود. اگر نیاز به فضای بیشتر برای لوگو و نام برند خود دارید از خودکارهایی با بدنه گرد و بزرگ استفاده کنید. اما اگر لوگو کوچک است خودکارهای ظریف‌تر انتخاب بهتری هستند.
برندهای مختلف خودکار مدل‌های متنوعی را ارائه می‌کنند. اما اگر به کسب نتیجه بهتر در بازاریابی فکر می‌کنید خودکار تبلیغاتی خود را از میان برندهایی نظیر پارکر، کراس، سلو، یوروپن، لوکسور و... انتخاب کنید. این خودکارها می‌توانند هدیه‌ای خوشحال‌کننده برای اعضای خانواده، دوستان، مدیر، همکاران و شرکای تجاری شما باشند.
پارکر
آمارها نشان می‌دهد برند پارکر محبوب‌ترین برند خودکار در سراسر جهان است. شخصیت‌های مهم سیاسی، هنری، فرهنگی و اکثر نویسنده‌های سرشناس برای نوشتن و امضا کردن از خودکارهای پارکر استفاده می‌کنند.
با اینکه خودکار از اواسط دهه چهل میلادی به صورت گسترده در بازار عرضه شد اما پارکر در سال 1954 مدل پارکر ژوتر که خودکاری بسیار باکیفیت و ویژه بود را به کلکسیون خود اضافه کرد. این خودکار پرفروش‌ترین خودکار پارکر در پنجاه سال گذشته است.
 خودکارهای بادوام پارکر با طراحی منحصربه‌فرد و کیفیت کم‌نظیر رضایت علاقه‌مندان خود را تامین می‌کند. گیره پیکان‌شکل معروف پارکر به راحتی به جیب لباس یا لبه دفتر یادداشت متصل می‌شود و همراه همیشگی افراد است.
کراس
کراس یکی از برندهای آمریکایی محبوب نوشت‌افزار است که با محصولات باکیفیت و خوش‌دست جایگاه خوبی در میان مخاطبان پیدا کرده است. محصولات این شرکت به صورت ست خودنویس و خودکار، روان‌نویس و خودکار و یا خودکار تک عرضه می‌شود.
زیبایی، دوام و راحتی در دست گرفتن خودکارهای کراس آن را به هدیه‌ای ماندگار برای مشتریان و مخاطبان برند شما تبدیل می‌کند. نام برند و لوگوی کسب‌وکار خود را روی بدنه خودکار حک کنید تا مخاطبان هر بار که خودکار را در دست می‌گیرند برند شما برایشان تداعی شود.
خودکارهای لوکس کراس را می‌توانید به شرکای تجاری خود هدیه دهید. این خودکارها با ظاهری زیبا و شکیل در بسته‌بندی نفیس عرضه می‌شوند و استفاده از آنها به منظور هدایای تبلیغاتی ویژه مدیران بسیار مطلوب است.
سلو
یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای خودکار در سراسر دنیا برند سلو است. علاوه بر کیفیت بسیار مطلوب، راحتی نوشتن، ظاهر زیبا و... تبلیغات تلویزیونی گسترده این برند شهرت خوبی برایش فراهم کرده است.
نوشتن طولانی با خودکارهای سلو دست را خسته نمی‌کند. شکل ظاهری این خودکارها زیبایی دوچندانی به جیب پیراهن افراد می‌بخشد. دوام زیاد خودکارهای سلو باعث می‌شود مخاطبان شما مدت زیادی از آنها استفاده کنند بنابراین نام برند شما در معرض دیدشان قرار می‌گیرد.
یوروپن
یوروپن یکی دیگر از برندهای محبوب خودکار است که با طراحی و تولید خودکارهای نفیس، بخشی از بازار نوشت‌افزار را به خود اختصاص داده است. اگر علاقه‌مند به اسطوره‌های ایرانی هستید می‌توانید خودکارهای یوروپن با طرح کورش، حافظ، خیام و مولانا را انتخاب کنید. با هدیه خودکارهای ارزشمند و بی‌نظیر یوروپن به مشتریان خاص یا شرکای تجاری خود برند خود را برای همیشه در ذهنشان ماندگار کنید.
لوکسور
برند هندی لوکسور با سابقه‎‌ای درخشان نوشت‌افزارهای متنوعی تولید می‌کند. کیفیت محصولات لوکسور به قدری مطلوب است که برای برندهای دیگر به صورت سفارشی اقدام به تولید انحصاری می‌کند. اگر به عنوان صاحب کسب‌وکار میزان محدودی از بودجه را در نظر گرفته‌اید خودکارهای لوکسور با قیمت مناسب انتخاب مطلوبی برای شماست.

» نظر